دوره های آموزش فنی و حرفه ای گامی موثر در ایجاد مهارت افزایی و اشتغال زندانیان

حشمت اله معتمدی،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان و عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های استان از کارگاه های مهارت آموزی مستقر در زندان پارسیلون بازدید کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حشمت اله معتمدی و عبدالمجید کشوری، از کارگاه های اشتغال فاز دو پرورش قارچ ،سفالگری، پرورش ماهیان تزیینی وگلخانه اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی شهرستان خرم آباد، نیز بازدید کردند.

حشمت اله معتمدی،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت:محوریت این سرکشی در راستای توسعه مهارت آموزی و ایجاد کارگاههای نوین صورت پذیرفت تا ضمن استفاده مفید این قشر آسیب دیده اجتماعی از اوقات فراغت خود، افراد برای حضور موثر در اجتماع و ورود به بازار کار و آغوش خانواده، مهارت لازم و کافی را بدست آوردند.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای رسالت آموزشی خود،تفاهم نامه ای با امور زندان ها منعقد کرده تا با ارائه مهارت های مورد نیاز زندانیان، شرایط مساعدی برای حضور مفید این افراد در جامعه را فراهم نماید.

معتمدی ادامه داد:در همین راستا در سطح استان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای با برگزاری کارگاههای مهارتی و عملی، به مهارت افزایی و ایجاد محیط آموزشی مناسب و زمینه ساز ایجاد اشتغال در سطح زندان های استان، پرداخته است.

انتهای پیام/