دومین جشنواره مدیریت دانش،برگزیدگان خود را شناخت

دومین جشنواره مدیریت دانش(تجارب و پیشنهادات) برگزار و از پیشنهادات،تجربیات ،رابطین و ارزیابان برتر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،دومین جشنواره مدیریت دانش با هدف استفاده از اطلاعات، درس آموخته ها، تجربیات، دانش در زمینه بهبود مدیریت و کیفیت،افزایش کارایی و ارتقاء عملکرد مدیریت ها و ترغیب و تشویق کارکنان به مشارکت در فرآیندهای مدیریت دانش در سالن اجتماعات بیمارستان شهید رحیمی برگزار شد.

دکتر علی فرهادی ،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آیات الهی در قرآن مجید در راستای ارزشمندی حفظ تجربیات و بکارگیری آنها در امورات حاکمیتی اظهار داشت:تجربیات ارزشمند در راستای ترویج معنویت و نگاه محتوی گرایانه به آنها و بکارگیری تجربیات ثبت شده در ساختار کارها و امورات جامعه باعث رشد، بالندگی  و ارتقاء مدیریت راهبردی در کارها می شود و میراث ارشمندی از لحاظ تجربه اداری برای همگان است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سنجه تعداد دانشکارها با تعداد ۱۰ هزار و ۹۲ دانشکار ۱۷ درصد کل دانشکاران سامانه وزارت بهداشت را به خود اختصاص داده است.

فرهادی افزود: همچنین تا سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۴ دانش ثبت شده در سامانه وزارت بهداشت داشته است و رتبه برتر کشوری در تجربیات ارزنده را کسب کرده است و یقینا”  استفاده از این تجربیات در ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم و ایجاد سازه کار گسترده و بستر اداری برای توسعه و پیشرفت و بطور خاص بر کار تک تک اعضاء و کارکنان  تاثیر گذار خواهد بود و اثربخشی ،کارآیی و بهره وری را افزایش می دهد.

وی بیان کرد:دانشگاه علوم پزشکی لرستان یکی از پیچیده ترین دستگاه های خدمتگزار مردم از لحاظ تنوع خدمت در حوزه های درمانی، بهداشتی،دارویی،خدماتی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی است که ثبت تجربه و بکار گیری آنها می تواند در جلب رضایتمندی مردم و ارتقا دانشگاه در جهات مختلف موثر باشد.

فرهادی گفت:دانشگاه به سمت و سوی استفاده از نیروی های خوش فکر حرکت می کند که با حضور دکتر دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان که خود از پیشگامان  و نخبگان علمی می باشند ؛ این مسیر و شرایط برای مدیریت دانش ، ثبت تجربیات و بکار گیری علمی و فنی این تجربیات ، بطور فزاینده ای ، فراهم شده است.

وی تصریح کرد:یکی از راههایی که می تواند سازمان ها را در تامین اهداف فوق یاری کند مدیریت دانش است و مدیریت دانش به معنای در دسترس قرار دادن اندوخته های علمی است که در صورت نیاز در جهت حل مشکلات در اختیار افرادی که نیازمند به آنها هستند قرار گیرد تا بتوانند در فعالیتهای عادی خود در جهت پیشرفت سازمان انجام دهند.

در ادامه‌ ی برگزاری این جشنواره ، فاطمه محمدی مدیر توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه ، گزارشی جامع و مبسوط در زمینه رشد فزاینده ثبت تجربیات و پیشنهادات ارائه داد و گفت: روند ثبت تجربیات و پیشنهادات در دانشگاه علوم پزشکی استان ، روندی صعودی را در بحث مدیریت دانش نشان می دهد.

در پایان جشنواره،دکتر علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به پیشنهادات،تجربیات برتر ،رابطین برترو ارزیابان برتر که بالاترین امتیاز را در سامانه مدیریت دانش کسب کرده بودند، تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام/