دوومیدانی لرستان پیشرفت قابل توجهی داشته است

عضو کمیته بانوان فدراسیون دوومیدانی،گفت : دوومیدانی لرستان رشدخوبی داشته، و با توجه به تیم‌داری در یکی دو سال اخیر، پیشرفت آنان ملموس است.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی هیات دوومیدانی لرستان ، فاطمه بهرامی ۱۷ بهمن‌ماه در حاشیه برگزاری رقابت‌های دو صحرانوردی دختران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان که در منطقه ده‌پیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده و در هر دو رده ۲۶ تیم شرکت کرده‌اند.

وی در خصوص میزبانی،افزود: با توجه به شرایط کرونا و همین که هیئت لرستان میزبانی را قبول کرده، خیلی خوب است و میزبانی شرایط مساعدی دارد.

بهرامی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به بخش بانوان این رشته شود، تصریح کرد: از نظر حمایت‌های مادی و معنوی، فضاها و امکاناتی که در اختیار دختران قرار می‌گیرد با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارند نیازمند نگاه بهتری هستند که خودشان را بیشتر نشان دهند.

عضو کمیته بانوان فدراسیون دوومیدانی در ادامه، گفت: امسال در رقابت‌های لیگ بانوان، رکوردهای خیلی خوبی جابجا شد و این در شرایطی بود که بچه‌ها بخشی از زمان آماده‌سازی را در کرونا گذرانده بودند و واقعاً توقع نمی‌رفت در مسابقات لیگ سطح این‌قدر بالا باشد ولی دختران غافلگیرمان کردند و رکوردهای ملی و باشگاهی زیادی جابجا شد.

وی تأکید کرد: این رکوردها نشان می‌دهد که بانوان با وجود شرایط سخت و تعطیلی باشگاه‌ها و پیست‌های دوومیدانی، خودشان در فضاهای مختلف تلاش کرده بودند.

انتهای پیام/