دیدار استاندار لرستان با خانواده شهید «سید نورخدا موسوی»+تصاویر

استاندارلرستان با خانواده شهید سرافراز «سید نورخدا موسوی» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش همای سعادت، ابوطالب شفقت عصر امروز در دیدار با خانواده شهید سید نورخدا موسوی از شهدای شاخص لرستان،ضمن تکریم و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت:به واسطه اعتقاد ،ایمان و دلبستگی قلبی شما خداوند آن شهید را به مدت ۱۰ سال بعنوان شهید زنده نگه داشت تا اینکه دیگران واسطه شده و این دلبستگی آزاد و آن شهید به جایگاه واقعی خودش سفر کرد و پس از آن خدای متعال هم به شما آرامش داد.

وی افزود:لازم است از شما به عنوان همسری نمونه و مادری الگو قدردانی کرد و قطعاً بخش زیادی از ثواب شهدا متعلق به ایثار و از خود گذشتگی شماست.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از زحمات همسر شهید موسوی گفت:خدا را شاکریم که طوری دو فرزند آن شهید والا مقام را تربیت کرده‌اید که بچه‌ها در کنار پدر رشد کرده‌ و واقعیت را پذیرفته‌اند و امروز مانند دو گل زیبا به عنوان یادگار پدر در جامعه هستند که انشاالله قدان زحمات شما هستند.

شفقت افزود:امیدوارم خدا به ما توفیق دهد که ما راهروی راه شهدا باشیم و راه آنها را ادامه دهیم .

وی افزود:وظیفه ما این است که در انجام خدمت صادقانه از شما الگو گرفته و سرمشق بگیریم زیرا شما نشان دادید که در مدت ۱۰ سال به عزیزی خدمت صادقانه کرده اید.

استاندار لرستان با بیان اینکه قطعاً شما نزد خدای متعال ماجور هستید، گفت:شما عروس حضرت فاطمه زهرا (س)هستید و دو فرزند از نوادگان آن حضرت را تربیت کرده اید.

استاندار لرستان تصریح کرد:آرامشی که امروز شهید سید نورخدا موسوی و همرزمانش ایجاد کرده‌اند بزرگترین اقتدار است.

وی با اشاره به انجام عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران و آرامشی که در منطقه حس می‌شود، گفت:همه این‌ها از برکات خون شهداست و ما باید افتخار کنیم که چنین شخصیت‌هایی داشته‌ایم.

در این دیدار سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، مشاور ایثاگران استاندار،مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل بنیاد شهید استان استاندار را همراهی کردند.

انتهای پیام/