راه اندازی خانه ایثار، نیاز جامعه ایثارگری لرستان است

حجت الاسلام هاشمیگفت:خانه ایثار، برای نگهداری از پدران و مادران سالمند خانواده شهدا و ایثارگر که در خانه سالمندان بهزیستی هستند،راه اندازی می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حجت الاسلام دکتر “هبت اله هاشمی” مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان امروز ۱۸ تیرماه، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران استان که با حضور دکتر عارفیان معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهارداشت: بنیاد شهید محراب دستگاه های جمهوری اسلامی است و باید کمک شود که این محراب آلوده نشود.

وی با بیان اینکه در بحث تحولات اداری همه باید به دنبال تحول باشند و دو روزمان نباید مثل هم باشد، افزود: مجموعه بنیاد شهید همگی به دنبال ایجاد تحولات اداری بوده و در این زمینه نیازمند حمایت هستیم.

حجت الاسلام هاشمی به انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید استان با دانشگاه علوم پزشکی اشاره و بیان کرد: در راستای راه اندازی مرکز توانبخشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی در حال انجام بوده و در این زمینه نیازمند حمایت مالی هستیم.

وی در ادامه راه اندازی خانه ایثار را نیاز جامعه ایثارگری لرستان خواند و گفت: این مرکز برای نگهداری از مادران و پدران شهدا که به هر دلیلی در بهزیستی نگهداری می شوند، راه اندازی می شود که این افراد به خانه ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: در راستای راه اندازی خانه ایثار، ساختمانی برای این مرکز باید در نظر گرفته شود که امکانات و نیروی انسانی این مرکز را خودمان تأمین می کنیم.

انتهای پیام/