راه اندازی خط تولید دستکش یکبار مصرف برای تامین نیاز لرستان

معاون استاندار لرستان از راه اندازی خط تولید دستکش یکبار مصرف برای تامین نیاز استان خبر داد .

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد،دکتر عبدالهی از کارخانه های صنایع پزشکی و بهداشتی افرند و داروسازی دانا کاسیان لرستان شهرک صنعتی شماره ۲خرم آباد بازدید به عمل آورد .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت: همکاری مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است .

 

دکتر عبدالهی بیان داشت: در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و بخش مهمی از این اقلام در داخل خود استان تولید می شود .

 

وی در ادامه افزود: در بحث تولید الکل، مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشوی دست نیاز استان تأمین و به مرحله ای رسیده ایم که اقلام مورد تقاضای استان های دیگر را نیز تولید می کنیم .

 

عبداللهی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، ماسک به عنوان یکی دیگر از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توسط تولید کنندگان داخلی تأمین و به اندازه کافی در داروخانه های سطح استان به تفکیک توزیع می شود .

 

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات استان کمبود دستکش یکبار مصرف است که با آغاز به کار اولین واحد تولیدی استان، نیاز شهرستان خرم‌آباد تأمین شده و با اقدامات انجام گرفته طی چند روز آینده یک خط تولید جدید راه اندازی و اقدام به تهیه این کالا برای تهیه نیاز تمام شهرستان های استان خواهد کرد .

 

دکتر عبدالهی در پایان گفت: نیاز استان به اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و پزشکی به عنوان اولویت اول و نیاز سایر مردم استان در مرحله بعدی است که بخش عمده ای از این اقلام تأمین شده و ما بقی نیاز مردم از خارج استان تهیه و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت .