راه علاج مشکلات کشور،داشتن روحیه جهادی است

فاتحی،راه علاج مشکلات کشور را داشتن روحیه جهادی دانست و گفت:تشکیل حلقه های جهادگر در سپاه ناحیه ازنا،تحول آفرین و سازنده بوده است.

به گزارش همای سعادت،محمدرضا فاتحی، فرماندار ازنا،صبح امروز یکشنبه،در رزمایش جهادگران«فاطمی۳»که در سپاه ناحیه ازنا برگزار شد،با برشمردن ویژگی انسان های مومن و انقلابی،راه علاج و برون رفت از مشکلات کشور را داشتن روحیه جهادی و انقلابی دانست واظهار کرد:کار جهادی برخواسته از ایمان و اعتقاد راسخ انسان هایی است که در منظومه فکری امامین انقلاب سیر میکنند که برکت اقدام و عملشان بیش از چهار دهه کشور را در بر گرفته است.

وی، کار جهادگران را در امتداد حرکت انبیا و اولیا الهی دانست و افزود: عده ای در دهه هفتاد بدنبال حذف کلمه جهاد از فرهنگ لغات کشور بودند،ولی درایت مقام معظم رهبری و همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این جریان تحول آفرین و پرثمر استمرار پیدا کرد و گروه های جهادی و‌ حلقه های جهادگر با قدرت انقلاب اسلامی را یاری کردند.

فاتحی،با تقدیر از فعالیت های سپاه ناحیه ازنا و تلاش های صورت گرفته در امر محرومیت زدایی در بسیج سازندگی،گفت:خوشبختانه تشکیل حلقه های جهادگر در مجموعه سپاه ازنا تحول آفرین و سازنده بوده است و در امر محرومیت زدایی اقدامات صورت گرفته قابل توجه و در خور تقدیر می باشد که بنده به سهم خود دست یکایک عزیزان‌ جهادگر بسیجی را با افتخار میبوسم.

در پایان این مراسم از جهادگران و بسیجیان نمونه با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/