رتبه برتر لرستان در طرح آسفالت راههای شریانی کشور/ اجرای ۹۰ کیلومتر روکش آسفالت در بهار ۹۹

در قالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی کشور، در سه ماهه امسال ۹۰ کیلومتر از راههای شریانی لرستان آسفالت شده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با آغاز طرح سراسری روکش آسفالت محورهای شریانی کشور از ابتدای سال جاری، این طرح همزمان با سراسر کشور در لرستان کلید خورد که با پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه گردید به طوری که در سه ماهه اول سال ۹۰ کیلومتر از راههای شریانی استان آسفالت شده است و جزو استانهای برتر کشور در اجرای این طرح به شمار می رود.

وی به اجرای روکش حفاظتی چیپ سیل در استان اشاره کرد و افزود: لرستان به عنوان اولین استان، اجرای روکش حفاظتی چیپ سیل را آغاز کرد که تاکنون ۳۷ کیلومتر در محورهای دهلیج- پلدختر و خرم آباد- بیرانشهر با استفاده از این روش نوین آسفالت گردیده است.

شرفی گفت: علاوه بر این ۱۲/۴ کیلومتر لکه گیری، ۷۷/۸ کیلومتر درزگیری و ۴/۷ کیلومتر شانه سازی آسفالتی نیز در محورهای شریانی لرستان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محورهای استان در قالب این طرح آسفالت شود.
انتهای پیام/