رحمت رحیمی بر شهید” موسوی “

رئیس پلیس امنیت اقتصادی،گفت:همسر شهید سید نور خدا موسوی همانند حضرت زینب (س) توانست بعنوان یک چهره مثال زدنی از شهید پرستاری کند.

به گزارش همای سعادت به نقل از فریاد لر، سردار حسین رحیمی در دیدار با خانواده همسر شهید نورخدا موسوی اظهار داشت:مهم ترین پیام و درس شهید نورخدا ایثار و فداکاری است،وی از مهمترین سرمایه خود یعنی جان خود گذشت، وظیفه همه ماست که با تمام توان برای آرامش ایران تلاش کنیم .

وی،پرستاری همسر شهید سید نورخدا را در دنیا بی نظیر دانست و افزود: همسر شهید سید نور خدا موسوی همانند حضرت زینب (س) توانست بعنوان یک چهره مثال زدنی از شهید پرستاری کند.

رحیمی بیان کرد:به واسطه دلاور مردی و شهادت،همچنین رشادت شهید سردار سید” نور خدا موسوی”،امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه ندای توحیدی دفاع از حق و برخورد و مقابله با ظلم و ستم را به عالم طنین انداز کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: امیدواریم رهروان خوب و صدیقی برای شهیدان باشیم و راه و نام و یاد شهیدان را که یاد و نامی الهی است، زنده نگه داریم.

وی، هرگز تمایلی به بیان خدمات خود نداشته و ندارد اما فعالیت های خداپسندانه اش چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و بارها “سید احمد رضا شاهرخی ” نماینده ولی فقیه در لرستان از خیر خواهی وی نام برده، پس باید الگویی مثال زدنی برای مسئولین لرستانی باشد مخصوصا افرادی که با ترک این استان گمان کردند دیگر مسئولیتی در قبال مردم استان خود ندارند و حتی آنها را از خاطر بردند.

بنا بر این گزارش، سردار رحیمی بارها و در مناسبت های مختلف بسته‌های غذایی و حمایتی مختلفی را با همکاری همسر شهید نورخدا موسوی به دست نیازمندان لرستانی رسانده و با استمرار این حرکت دین خود را به مردم محروم این استان ادا کرده است.

انتهای پیام/