روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی لرستان عنوان برتر کشور را کسب کرد

وزیر میراث فرهنگی،با تقدیر از عملکرد میراث فرهنگی لرستان در نوروز امسال،از مدیر و روابط عمومی این اداره کل تجلیل کرد.

به گزارش همای سعادت،سید عزت الله ضرغامی،وزیر میراث فرهنگی در حاشیه گردهمایی افق تحول هفتم وزارتخانه که در تالار موزه ملی ایران برگزار شد،با اهدا لوح سپاس از “عطا حسن‌پور” مدیرکل و” یعقوب دالوند “مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی لرستان به خاطر کسب رتبه برتر در شاخص‌های ارزیابی عملکرد نوروز ۱۴۰۲ تجلیل کرد.

ضرغامی،با تقدیر از عملکرد لرستان در نوروز ۱۴۰۲،گفت:کار ارزشمند اداره‌ کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی این استان،در نوروز امسال، با اهدا روسری گلونی و انتشار وسیع آن در فضاهای رسانه‌ای جلوه‌ای از یک کار فرهنگی بزرگ در کشور بود.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای باید سرلوحه برنامه‌های فرهنگی کشور قرار گیرد،افزود:در جلسات حاکمیتی سطح ملی،بارها از این کار ارزشمند لرستان در نوروز به عنوان یک الگوی موفق در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور یاد و بر الگوسازی آن تاکید شد.

وزیر میراث‌فرهنگی،اظهار داشت:خوشبختانه امسال تولیدات رسانه‌ای خوبی از لرستان شاهد بودیم و حتی کلیپ معرفی ظرفیت‌های و قابلیت‌های گردشگری لرستان در سطح کشور به عنوان تولید برتر کشور انتخاب و در برنامه افق تحول به نمایش در آمد.

ضرغامی بیان کرد:در تصاویر استفاده از کلیپ معرفی لرستان برخی از تصاویر و معرفی جاذبه‌های استان به صورت هنرمندانه با رویکرد زیبا شناسی تولید شد که جای تقدیر دارد.

وی ابراز امیدواری کرد:این تولیدات فاخر زمینه توسعه صنعت گردشگری در لرستان را در حوزه‌های مختلف فراهم کند.

انتهای پیام/