روحیه جهادی ازشاخص‌های اصلی موفقیت است

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان با حجت السلام والمسلمین شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در لرستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به دکتر یوسفوند در مسئولیت جدید تاکید کرد : داشتن روحیه جهادی یکی از شاخص های اصلی موفقیت است.

 

در این جلسه دکتر یوسفوند ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان ،گفت : دکتر شاهرخی بعنوان فردی فرهیخته و دانشگاهی فرصتی بی نظیر برای رشد و توسعه استان لرستان و افتخاری برای جامعه دانشگاهی لرستان می باشد‌.

 

وی در ادامه ضمن بیان اهمیت و جایگاه دانشگاه پیام نور در رشد و تعالی استان ، مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور استان لرستان را تشریح کرد.

 

یوسفوند ضمن ارائه گزارش از وضعیت و روند دانشگاه و اقدامات انجام شده در زمان کوتاه مدیریت با محدودیت های بودجه ای در کشور و دانشگاه پیام نور در مقایسه با سالهای قبل اشاره داشت.

 

وی بیان کرد : با انضباط مالی ، صرفه جویی ، حذف هزینه های غیر ضرور بدهی جدیدی برای دانشگاه ایجاد نشد و اینکه بدهیهای سال ۹۸ و بخشی از بدهی های سنوات قبل نیز پرداخت گردید.

 

رییس دانشگاه پیام‌نور لرستان به اقدامات عمرانی انجام شده یا در حال انجام در مراکز خرم آباد ، الیگودرز و نورآباد با وجود محدودیت های مالی نیز اشاره نمودند.

گقتنی است در این دیدار صمیمانه دکتر ابراهیمی نماینده مردم سلسه و دلفان ، دکتر حسنوند مشاور ارشد مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی ،معاون آموزش و پرورش لرستان حضور داشتند.