کتاب شهدای کارگر لرستان رونمایی می شود

جانشین مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت:چاپ دوم و ویرایش شده شهدای کارگر استان در کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان رونمایی می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، عبدالعلی حیدری در جلسه هم اندیشی کمیته کارگری کنگره ملی شهدای استان با اشاره به برگزای کنگره ملی شهدای لرستان اظهار کرد : شهدای کارگر با دست پینه بسته خود جان شیرین خود را در دفاع از کیان اسلامی و رونق اقتصادی و تولید فدا کردند و اکنون عزت و توسعه اقتصادی کشور اسلامی مرهون خون و ایثار این زحمتکشان صادق و فداکار است .

وی با بیان اینکه کتاب شهدای کارگر استان در سال ۹۵ برای اولین بار در کشور تهیه و چاپ شد،افزود :در آن زمان تنها تعداد ۱۷۶ شهید کارگر در استان شناسایی وزندگینامه و وصیت نامه این شهدا تهیه و به چاپ رسید که با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تعداد شهدای کارگر لرستان به ۲۰۴ نفر رسیده است .

حیدری خاطر نشان کرد : چاپ دوم و ویرایش شده کتاب شهدای کارگر استان لرستان با همکاری کارخانجات و واحدهی تولیدی استان امسال به چاپ می رسد و در کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴شهید گرانقدر استان با حضور مسئولین کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/