رویش‌های انقلاب، آماده حضور در صحنه انتخابات

رای‌اولی‌ها،رویش‌های انقلاب هستند که آماده حضور در صحنه اقتدار انتخابات هستند و با حضور خود در سرنوشت کشور سهیم می‌شوند.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیرافلاک، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زمینه برای مشارکت سیاسی همه اقشار مختلف مردم فراهم شد به‌طوری که در برگزاری انتخابات، هر یک از افراد جامعه حق دارند در سرنوشت کشور مشارکت نمایند.

یکی از صحنه‌هایی که اقتدار و استقلال کشور را به رخ دنیا می‌کشد، صحنه پرشور انتخابات است که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون انتخابات مختلفی در کشور برگزار شده و هر بار ملت ایران با حضور گسترده در این انتخابات، حماسه‌ای عظیم و پرشور را آفریدند.

حضور در انتخابات نه تنها سبب می‌شود تا اقتدار و امنیت کشور تضمین گردد بلکه افراد توانمند وارد صحنه خدمت می‌شوند و می‌توانند در راستای حل مشکلات کشور، اقدامات قابل توجهی را انجام دهند از همین رو هر برگ رای در انتخابات به معنی اهمیت سرنوشت کشور است.

برای هر ایرانی، سرنوشت و آینده کشور بسیار مهم است از همین رو باتوجه به اینکه چند روزی تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان باقی‌مانده ولی از هم‌اکنون ملت ایران خود را برای حضور در انتخابات آماده کرده‌اند تا با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح بتوانند مجلس قوی تشکیل دهند.

در این میان رای اولی‌ها برای نخستین‌بار خود را آماده کرده‌اند تا در سرنوشت کشور مشارکت نمایند، قشر جوانی که می‌تواند با حضور در انتخابات، تمرین تعهد و مسئولیت را تجربه کنند و برای ایرانی آباد و سربلند تلاش نمایند.

شور و نشاط نوجوانی و مشارکت در انتخابات سبب می‌شود تا این قشر جوان با حس و حال عجیبی پای صندوق‌های رای بروند و با مشورت با خانواده یا هم‌سن و سالان خود، افراد مد نظر را با دارا بودن مولفه‌هایی که در ذهن دارند انتخاب نمایند.

حضور در انتخابات به معنی آینده روشن کشور است

نازنین رازانی جوان ۱۸ ساله لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به انتخابات اسفندماه، اظهارداشت: برای اولین‌بار امسال قرار است در انتخابات شرکت کنم از همین رو بسیار خوشحال هستم و از هم‌اکنون با دوستان و خانواده‌ام مشورت کردم که بتوانم افرادی توانمند را انتخاب کنم و با رای خود در سرنوشت کشور و اقتدار ایران عزیز مشارکت کنم.

وی افزود: ما آینده‌سازان ایران هستیم، پس حضور و مشارکتمان در انتخابات بسیار تاثیرگذار است و با حضور ما و مشارکت در انتخابات، دشمنان ناامید می‌شوند چرا که نشان می‌دهیم ما پیرو راه شهدا و گوش به فرمان رهبری هستیم و در همین مسیر برای اقتدار کشورمان در صحنه حضور داریم.

جوان لرستانی تصریح کرد: دشمنان تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند حضور مردم و نسل جوان را در انتخابات کمرنگ نمایند ولی این ترفندهای دشمن و تبلیغات مسموم آن‌ها هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و ما با حضور در انتخابات، بار دیگر اتحاد خود را به دنیا نشان می‌دهیم.

وی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که برای دفاع از ارزش‌ها و وطن جان خود را تقدیم کردند پس امروز ما جوانان ایرانی در گام دوم انقلاب باید در همان مسیر امامین انقلاب و شهدا حرکت کنیم تا بتوانیم انقلابمان را حفظ کنیم.

با حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم

ساجده سبحانی یکی دیگر از رای اولی‌های لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: باید بدانیم هر برگ رای ما یعنی اینکه ایرانمان را دوست داریم و سرنوشت و آینده کشور برایمان مهم است پس قطعاً هر رای در انتخابات می‌تواند تعیین کننده و سرنوشت‌ساز باشد.

وی افزود: هرچه حضور در انتخابات پرشورتر باشد سبب می‌شود تا استقلال و عزت کشور تضمین شود و ما جوانان حتماً در روز ۱۱ اسفند در صحنه انتخابات حاضر می‌شویم و با حضور خود اعلام می‌کنیم که ما نسل جوان انقلابمان را دوست داریم و اجازه نمی‌دهیم که دشمنان با توطئه‌های خود خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد کنند.

رای‌اولی لرستانی تصریح کرد: همیشه نسل جوان در هر جامعه‌ای نقش مهم و اثرگذاری در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دارند از همین رو ما نسل جوان هم در عرصه سیاسی اولین حضورمان را جشن می‌گیریم و سعی می‌کنیم تا افراد اصلح که توانایی خدمت به مردم را دارند انتخاب کنیم.

سبحانی عنوان کرد: ما رای اولی‌ها با حضور در انتخابات نشان می‌دهیم که به بلوغ سیاسی رسیدیم و با انتخاب درست، در ساختن ایرانی آباد و سربلند مشارکت می‌کنیم و این حس اولین انتخاب، حس بسیار خوبی است که بزرگ شدیم و در سرنوش کشور سهیم هستیم.

۲۰ هزار رای‌اولی لرستانی امسال در انتخابات شرکت می‌کنند

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: برای انتخابات اسفند امسال، ۲۰ هزار و ۸۰۰ رای‌اولی داریم که برای نخستین‌بار در انتخابات و سرنوشت سیاسی کشور مشارکت می‌کنند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو راهبردهای مقام معظم رهبری مدنظر همه باید قرار گیرد که باید تلاش کرد تا این دوره از انتخابات با حضور پرشور مردم برگزار شود چرا که هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد، اقتدار کشور را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار و پویایی نظام است و مهم‌ترین پیام حضور در انتخابات این است که ملت ایران و نسل جوان همچنان پایبند به نظام و انقلاب و ارزش‌ها هستند و این حضور دشمنان را مایوس می‌کند.

عزتی عنوان کرد: نسل نوجوان و جوان باید با حضور در انتخابات نشان‌دهد که در سرنوشت سیاسی کشور، نقش مهمی را بر عهده دارد و با تک‌تک رای‌ها، افرادی توانمند منتخب شده که می‌توانند کارهای بزرگی در جهت حل مشکلات انجام دهند.

تلاش دشمن، دلسرد کردن مردم است

امیرعلی‌حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: امروز دشمن به دنبال ناامیدی و دلسرد کردن مردم است و سعی می‌کنند با استفاده از تبلیغات و حرف‌هایی بتواند مسیر نسل جوان را منحرف کند.

وی افزود: این در حالیست که می‌بینیم نسل جوان مشتاقانه دوست دارند در سرنوشت کشور مشارکت کنند و برای حضور در انتخابات لحظه شماری می‌کنند و با حضورشان نشان دهند که عاشق کشور هستند.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن این روزها تلاش دارد تا یاس را در بین مردم خصوصاً نسل جوان ایجاد کند که بگوید یک رای هیچ تاثیری در انتخابات ندارد در حالی که هر یک از رای‌های رای دهندگان، در سرنوشت کشور تاثیر مهمی دارد.

امیری عنوان کرد: امروز ما وظیفه داریم که نسل جوان را نسبت به آینده کشور امیدوار کنیم لذا می‌طلبد که آموزش و پرورش نسبت به جهادتبیین در این زمینه اقدام نماید و باید نشان داده شود که این نظام و انقلاب برای همه مردم خصوصاً نسل جوان ارزش و کرامت انسانی قائل است و این نظام به همه بها داده که در سرنوشت کشور سهیم باشند.

وی بیان کرد: می‌طلبد در انتخابات، پویش‌هایی برگزار شود تا رای اولی‌ها در کنار صدوق‌های رای از خود عکس بگیرند و این عکس‌ها در گروه‌ها و کانال‌ها منتشر شود که این کار سبب می‌گردد تا سایر دوستان نسل جوان نیز در انتخابات شرکت کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز معلمان می‌توانند هر روز چند دقیقه‌ای را در مورد انتخابات و حضور پرشور در این صحنه سیاسی صحبت کنند که این کار هم سبب ترغیب دانش‌آموزان خواهد شد البته در هر انتخابات، نسل جوان با شور و اشتیاق خاصی در انتخابات حضور داشته و حضور پرشور خود را به رخ دنیا کشیده‌اند.

انتهای پیام/