زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ، جانشین فرماندهی سپاه حضرت اباالفضل(ع) استان ، ریاست حوزه علمیه لرستان ، مسئول بسیج دانش آموزی استان ، مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در دبیرستان فدک خرم آباد زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد .

به گزارش همای سعادت ،معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت : یکی از دستاوردهای مهم ایثارگران دفاع مقدس تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بود .

محمود ثمینی دوران دفاع مقدس را برگ زرینی از دفتر جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ملت شریف ایران ، خواستار انقلاب اسلامی بودند اما استکبار و اذناب او چیز دیگر می خواستند آنها یک ایران ضعیف و بی اختیار می خواستند به همین خاطر جنگی ویرانگر بر ایران تحمیل شد و این جنگ ۸ سال طول کشید ولی با مقاومت مردم ، خصوصا شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم نقشه آنها نقش بر آب شد .

وی افزود: استکبار جهانی ایران را حیاط خلوت خود کرده بود ، پس از انقلاب ، تحمل استقلال و آزادی مردم ایران برای آنها دشوار بود و این استقلال طلبی زمینه ترس و وحشت برای آنها شد و نتیجه آن تحمیل جنگ و به شهادت رسیدن فرزندان ایران اسلامی شد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در خصوص خصومت استکبار با ایران گفت : خصومت استکبار به سرکردگی آمریکا از اوایل انقلاب با ایران آغاز شد ، زیرا شاه ایران در اختیار آمریکا بود ولی پس از انقلاب ، مردم خواستار استقلال و عدم وابستگی بودند به همین منظور بیش از ۴۸ کشور با ایران به طور مستقیم و غیر مستقیم وارد جنگ شدند ولی با حول و قوه الهی پوزه آنها به خاک مالیده شد .
انتهای پیام/