زیباسازی و بازسازی پارک مثلثی خرم‌آباد

شهردار منطقه۲ خرم‌آباد از ادامه روند پروژه زیباسازی و بازسازی پارک مثلثی مطهری خبر داد و گفت: روند اجرایی این پروژه که از چند روز پیش آغاز شده است، هنوز ادامه دارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، علی نورایی از لکه‌گیری و آسفالت کوچه اسفند خیابان مطهری توسط عوامل عمران شهرداری منطقه ‌دو خبر داد و اظهار کرد : لکه‌گیری و آسفالت کوچه اسفند خیابان مطهری با هدف تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام شد.

وی افزود: موزائیک‌فرش لچکی‌های میدان فلک‌الدین چند روز پیش با هدف زیبایی و جلب رضایت و رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در حال اجرا است.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد به جمع‌آوری نخاله‌های کوچه‌های باباطاهر اشاره و خاطرنشان کرد: نخاله‌های کوچه‌های باباطاهر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه دو خرم آباد، جمع‌آوری شدند.

نورایی با بیان اینکه طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از نخاله‌ها انجام شده است، تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت باند ساحلی پل حاج عمران، عملیات اجرایی ترمیم و آسفالت کانال حفاری اصلاحات شبکه آب و فاضلاب، لکه‌گیری و آسفالت و زیرسازی و آماده‌سازی فرزانگان ۴ از اقدامات این شهرداری طی چند روز اخیر بوده است.

ایمنا

انتهای پیام/