سازمان تامین اجتماعی به عنوان متولی خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه نیازمند حمایت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان،گفت:سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از دستگاههای متولی خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران که عمدتاً از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند نیازمند حمایت و تقویت است.

به گزارش همای سعادت ،حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی، در دیدار با مدیران حوزه های بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به جایگاه تامین اجتماعی و نقش آن در استقرار عدالت اجتماعی،اظهار داشت: خدمات سازمان تامین اجتماعی در بخش های بیمه ای و درمان قابل تقدیر است و باید تلاشهای بیشتری در راستای ارتقاء کمی و کیفی فعالیتها انجام شود تا موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر مردم فراهم شود.

وی افزود: اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران به منظور ارتقاء سطح معیشت این قشر و همچنین جذب پزشکان متخصص در حوزه درمان طی تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان را از اقدامات ارزشمند تامین اجتماعی برشمرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استان لرستان با داشتن امکانات و ظرفیت های فراوان همچون معادن ، کشاورزی، آب ، خاک و غیره افق و آینده روشنی دارد، اظهار داشت : به طور یقین استان لرستان دارای عقب ماندگی های تاریخی است که باید با تلاش مضاعف بتوانیم عقب ماندگی های گذشته را برطرف شود.

وی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی با توجه به خدمات ارزنده به بیماران ویروس کرونایی باید این خدمات اطلاع رسانی بیشتری شود البته در جذب متخصص مشکلاتی دارند که باید بر اساس تفاهم نامه و یا مذاکرات با دانشگاه علوم پزشکی پزشکان متخصص در این بیمارستان جذب کار شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: برای ارتقا سیستم تامین اجتماعی باید تلاش شود و نوع برقراری ارتباطات و اطلاع رسانی دقیق از مشکلات استان در راستای رفع آنها بسیار تاثیر گذار است.

وی بیان کرد: با توجه به نوع مراجعان به تامین اجتماعی جهت گرفتن حق بیمه و بازنشستگی نوع برخورد و گفتار با این افراد بسیار متفاوت است و در همین راستا باید آموزش های لازم به کارکنان داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: باید سعی کنیم فرهنگ دینی و انقلابی در ادارات حاکم باشد و به طوری باشد که مردم احساس کنند که در آن اداره فرهنگ دینی و انقلابی وجود دارد.

در این دیدار دکتر بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان و گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مربوطه را ارائه نمودند.

انتهای پیام/