سایت BTS همراه اول در منطقه مسکن مهر شهرستان سلسله افتتاح شد

طی مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه موقت شهرستان ، معاون فرماندار و مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان سایت تلفن همراه مسکن مهر سلسله با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال افتتاح شد .

به گزارش همای سعادت ،مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت : در سالجاری ۶۰ سایت موبایل در استان احداث خواهد شد که این سایتها در کلیه شهرها و روستاهای استان نصب و راه اندازی خواهند شد .

قاسمی با اشاره به اینکه اکنون کلیه مناطق شهرستان تحت پوشش همراه اول قرار دارند، عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد نصب و راه اندازی گردید .

وی افزود : در رتبه بندی زیرساختهای ارتباطی، لرستان سال گذشته در رتبه سی ام قرار داشته و در عرض گذشت شش ماه الان در رتبه شانزدهم قرار داریم.

قاسمی با اشاره به در دستور کار بودن ارتقای سطح کیفی خدمات در سال جاری در سطح استان ، افزود: با راه اندازی این سایت منطقه مسکن مهر این شهرستان تحت پوشش همراه اول قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با شرکت ارتباطات سیار ایران راه اندازی تکنوِوزی اینترنت ۴G این سایت در دستور کار قرار دارد .

وی در پایان از زحمات همکاران در جهت اجرای این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است ،شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.

انتهای پیام/