ستاد اجرایی فرمان حضرت امام،از موالید انقلاب اسلامی است/عملکرد مطلوب این‌ ستاد در کشور

زیویار،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را از موالید خاص انقلاب اسلامی خواند و گفت:بر اساس گزارشات و بازدیدهای میدانی،عملکرد این ستاد در کسور مطلوب است.

به گزارش اختصاصی همای سعادت، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، در بازدید و نشست با مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار داشت: رویکرد این ستاد، جهادی و انقلابی است و از بدو تأسیس تاکنون با همین نگاه و رویکرد به چشم انداز های ترسیم شده رسیده است.

وی با ذکر این نکته که این ستاد و مجموعه مدیریتی آن در سطح کشور تحت تاثیر ساختار سازی های اداری قرار نگرفته است، افزود:همه شاهد عملکرد مطلوب و تاثیرگذاری مثبت این ستاد در کل کشور هستیم و این رویکرد با تعامل و همکاری با دیگر دستگاه ها و قسمت ها به دست آمده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهادگونه تشکیل شده است و اثرگذاری بالایی دارد، ادامه داد: ستاد از اعتبارات و امکانات در اختیار خود در دستگاه‌ها هزینه می‌کند و منجر به محصول می‌شود.

زیویار بیان کرد: هر جا پروژه‌ای به ستاد اجرایی محول شده است، این مجموعه توانسته به خوبی از عهده کار برآید و مثمر ثمر واقع شود.

وی تصریح کرد:در گزارش مدیریت این ستاد به ارتباط با چند دستگاه به طور مستمر اشاره شد که علاوه بر ارتباط با دیگر قسمت ها و بدنه اجتماعی؛ حدود ۹۰ درصد اعتبارات جذب و کارهای عمرانی انجام شده است.

استاندار لرستان به فعالیت های این ستاد در امر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد از پروژه ها و طرح های نوسازی مدارس که به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام واگذار شده پیشرفت حاصل شده است و امیدواریم که با همکاری این ستاد شاهد وجود کلاس های کانکسی و کپری در استان نباشیم.

انتهای پیام/