سرای دانشجویی شهدای دانشجوی پلدختر افتتاح شد

سرای دانشجویی پسرانه شهدای دانشجوی پلدختر با مشارکت بخش خصوصی در‌ این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در آیین افتتاح سرای دانشجویی شهدای دانشجوی پلدختر، قول مساعد داد فضای کتابخانه‌ای لازم برای دانشجویان فراهم شود و این نکته که سالن‌ ویژه همایش برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تهیه شود.

وی ادامه داد: ناهار روز تعطیل پنجشنبه برای دانشجویان فراهم شود.

نظری در بخش جذب هیئت علمی نیز گفت: پنج عضو جدید هیئت علمی برای این مرکز در امسال و تعداد پنج عضو هیئت علمی در سال آینده برای خدمت در مرکز آموزش عالی پلدختر جذب می‌شوند.

بعد از گفت‌وگو با دانشجویان ساکن سرای دانشجویی، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه، از بخش‌های مختلف مرکز آموزش عالی پلدختر بازدید و با یاوران علمی (کارکنان) این مرکز گفت‌وگو کردند.

در ادامه دکتر “حمید میرهاشمی”رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر، یک گزارش از وضعیت مرکز ارائه کرد.همچنین، یاوران علمی (کارکنان)، مطالبات و مشکلات صنفی خود را با رئیس دانشگاه لرستان، در میان گذاشتند.

علاوه بر افتتاح سرای دانشجویی پسرانه شهدای دانشجوی پلدختر و بازدید از مرکز آموزش عالی پلدختر، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه در نشست مشترک با سرپرست فرمانداری پلدختر شرکت کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان از سرپرست فرمانداری پلدختر، خواستار شد همکاری‌های لازم برای در اختیار گذاشتن زمین مناسب برای ساخت مرکز آموزش عالی پلدختر که مالکیت ساختمان آن متعلق به دانشگاه لرستان باشد صورت گیرد.

در حال حاضر، ساختمان مرکز آموزش عالی پلدختر از سوی دانشگاه لرستان، اجاره شده است.

انتهای پیام/