سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان معارفه شد

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،در این مراسم که با حضور مدیران کل دفتر فنی و امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان، مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان، شورای معاونین، اعضای شورای اداری و کارکنان راهداری استان و صنوف حمل و نقل برگزار شد، ضمن تکریم” عباس شرفی “مدیرکل سابق، با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری، “مرتضی شیروانی” به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب و معرفی شد.

براساس این گزارش، مهندس احسان کرم زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: وظایف راهداری از سخت ترین مشاغل محسوب می شود و حفاظت از جان انسان ها در جاده و تسریع در روند خدمت رسانی، امری مقدس است.

وی با تقدیر از زحمات دلسوزانه عباس شرفی در طول چهار و نیم سال خدمت در استان افزود: مجموعه راهداری در همه موقعیت ها پای کار بودند به طوری که در طرح نوروزی سال جاری که بعد از دو سال با پیک سفرها مواجه شدیم لرستان به عنوان چهارمین استان در خدمت رسانی به مسافران معرفی شد که بخش عمده ای از این موفقیت مرهون تلاش راهداران بود.

کرم‌زاده، روند کاهشی تصادفات نسبت به سال های قبل را یادآور شد و گفت: این در حالی است که امسال آمار سفرها ۵۰ درصد افزایش یافت و جای تشکر از مجموعه راهداری دارد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس شرفی، مسئولیت و خدمتگزاری را فرصت خواند و اظهار داشت: مهندس شیروانی از بدنه مجموعه و دارای سوابق خدمتی در این حوزه و منشا خیر و برکت بوده، امیدواریم در ادامه مسیر با همراهی همه دست اندرکاران، در پیشبرد اهداف نظام اسلامی موفق عمل کنند.

در ادامه وحید کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر شورای هماهنگی حمل و نقل استان هم با بیان اینکه با افتخار خود را یک راهدار می دانم، به بیان اهمیت حمل و نقل زمینی در کشور، خدمات راهداری لرستان در سیل های سال ۹۸ و تقدیر از این مجموعه پرداخت و گفت: هرچند بازسازی و بهسازی راه ها و پل های آسیب دیده از سیل همچنان ادامه دارد اما راهداری لرستان در طول این مدت پروژه های زیادی را به سرانجام رسانده که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به انتصاب یک مدیر بومی و آشنا با شرایط استان اظهار امیدواری کرد با ارتقای سطح همکاری بین دستگاه های متولی حمل و نقل و همدلی و همراهی بتوان در راستای توسعه راه هایی امن و اقتصادی در استان عمل کرد.

عباس شرفی مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم به بیان عملکرد خود در هزار و ۶۴۰ روز خدمت در لرستان پرداخت و با شکرگزاری از فرصت خدمت در این استان افزود: در طول این مدت جریان ها و بحران های مختلفی را پشت سر گذاشتیم که سیل های ویرانگر سال ۹۸ بارزترین این رویدادها بود و با تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران، آنچه در توان داشتیم در جبران خسارت ها بکار گرفتیم که امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف استان واقع شده باشد.

مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز با ارج نهادن به حسن اعتماد سازمان راهداری و مجموعه مدیریت ارشد استان گفت: امیدوارم حال که این فرصت خدمتگزاری فراهم شده، با همدلی و همراهی همه همکاران، عملکردی شایسته این اعتماد داشته باشم.

وی با بیان اینکه بزودی برنامه جامعی را تقدیم ریاست سازمان و استاندار لرستان خواهم کرد،اظهار داشت : درد راه های لرستان را می دانم و درمان آنها را می شناسم با توجه به شرایط خاص استان، وجود راه های صعب العبور و از طرفی قرار داشتن در کریدور شمال به جنوب، برنامه های توسعه محوری تدوین و ارائه خواهم نمود.

شیروانی با قدردانی از زحمات شبانه روزی مهندس شرفی و کارکنان راهداری استان از سال ۹۶ تاکنون خاطرنشان کرد: این تلاش و همت به عنوان چراغ راه در ادامه مسیر خواهد بود و امیدوارم در کنار همکاران سخت‌کوشی که حتی در ایام تعطیل هم به مراقبت از جان انسان‌ها مشغولند و مسافران را تا مقصد بدرقه می کنند و با کمک و حمایت مدیریت ارشد استان و همدلی شورای هماهنگی حمل و نقل در پیشبرد اهداف خدمت رسانی به مردم موفق عمل کنیم.

در پایان با اهداء لوح سپاس معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از زحمات “عباس شرفی” قدردانی و حکم انتصاب” مرتضی شیروانی” با امضای معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تقدیم وی شد تا رسما به عنوان سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای لرستان فعالیت خود را آغاز نماید.

انتهای پیام/