سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سپید دشت معرفی شد

«تقی پاکرا» بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپید دشت معرفی شد.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین ملک پور،امام جمعه سپید دشت،در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپید دشت اظهار داشت:مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خط مقدم خدمتگزاری به مردم  هستند و با به خطر انداختن جان خود در برابر بیماری ها،جان مردم را نجات می دهند.

وی افزود:با حضور دکتر دلفان در راس مدیریت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان شاهد تحولات بسیار خوبی در عرصه تجهیزاتی و بهداشتی و درمانی در شهرستان سپید دشت هستیم.

در ادامه دکتر مریدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:ایران قبل از انقلاب اسلامی و در دهه های ابتدایی قرن گذشته تحت اشغال قدرت های استکباری و استعماری بود و وضعیت اسفناک‌بهداشت و درمان در کشورمان نیز  بغرنج بوده است.

وی افزود:با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایجاد دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور و در لرستان و حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از گذشته دور تا کنون،امروزه شاهد رشد همه جانبه در رشته های پزشکی‌عمومی،تخصصی و فوق تخصصی ورشته های پیراپزشکی،جراحی، داروسازی، تجهیزاتی و دهها رشته کاربردی دیگر هستیم که کشور از هرحیث بی نیاز شده است.

سپس سالار علیزاده،مسئول خیرین ستاد دانشگاه با تشریح خدمات صورت گرفته از زمان حضور دکتر دلفان در راس مدیریتی کلان دانشگاه و اقدامات انجام شده در شبکه بهداشت و درمان سپیددشت که بیشمار و قابل توجه است،گفت:از حیث تامین تجهیزاتی و حضور پزشکان، پرستاران،نیروهای درمانی و بهداشتی و کادر تشخیصی آزمایشگاهی،امروز شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپید دشت با گذشته قابل مقایسه نیست و این خدمات همواره بصورت مستمر پیگیری و ارتقا خواهند یافت و نیز خانه های بهداشت در سیر تحولی خود امروز خدمات بسیار ارزنده ای در حوزه مامایی و مراقبت و کنترل مادران باردار، پیگیری مسائل بهداشتی و دهها خدمت دیگر را در راس کارهای خود قرار داده اند.

وی افزود:انسجام و هماهنگی کارکنان شبکه بهداشت و درمان سپید دشت کم نظیر است و همین امر باعث شده است که خدمات در این منطقه صعب العبور با وسعت فراوان و پراکندگی جغرافیایی با مدیریت جهادی انجام شود.

مسئول خیرین ستاد دانشگاه، بحث اردو های جهادی،افزایش سقف مزایای بهورزان، بازسازی برخی مراکز  بهداشتی قدیمی و فرسوده را گام مهمی برای ایجاد ظرفیت های جدید خدمتگزاری مردم در منطقه دانست و گفت: در آینده نزدیک با همکاری مسئولین شبکه بهداشت و درمان سپید دشت، از نظر ایجاد بسترهای مناسب برای برگزاری ردوهای جهادی، برنامه ها و تصمیم گیری های مهمی را در نظر داریم که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز برنامه هایی را در جهت خدمت به مردم منطقه در نظر دارد که در زمان خود به سمع و نظر مسئولین و مردم سپید دشت خواهد رسید .

در ادامه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپید دشت با قدر دانی از زحمات دکتر«پولادوند»،رئیس سابق شبکه و با تشکر از حسن اعتماد دکتر دلفان رئیس دانشگاه،اظهار امیدواری کرد که در طول زمان ماموریت خود بتواند در راستای اهداف دانشگاه برای خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم منطقه،موثر و کارآمد ظاهر شود.
در پایان به اتفاق سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپید دشت، از خانه بهداشت ایروه و مرکز جامع سلامت منطقه بیشه و چندین خانه بهداشت دیگر بازدید و پایش بعمل آمد.

انتهای پیام/