سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، حکم سرپرستی شبکه بهداشت و درمان دورود را با امضا دکتر نیکبخت به دکتر محمد ایمانی ابلاغ کرد و رسما وی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش همای سعادت ،دکتر صدیقه ندری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم با تقدیر از زحمات دکتر حسینعلی رفاهی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان دورود در زمان مبارزه با کووید ۱۹، اظهار داشت :شرایط فعلی بهداشت و درمان شرایطی خاص است و باید با دقت در جهت مهار پاندومی کرونا گامهای موثری برداشت .

وی افزود :پوشش مناسب و خوب واکسیناسیون در کشور و استان لرستان و‌رعایت پروتکل بهداشتی از جانب مردم در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر تاثیر بسزایی داشته است و باید سعی کنیم با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی خود را به پایان پاندومی کرونا نزدیک کنیم .

ندری با تشریح مسائل مهم آموزشی در حیطه معاونت تحت مدیریت خود، گفت : مقوله های بهداشت ،درمان ،آموزش با اهمیت هستند و امکانات خوبی با وجود مجتمع آموزش عالی در شهرستان دورود وجود دارد که در نهایت توانسته ایم مجوز آموزش پرستاری کارشناسی پیوسته و پذیرش دانشجو را میسر کنیم که خود گامی مهم برای شبکه بهداشت و درمان دورود لرستان می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد :باید توجه ویژه ای به اورژانس ها، بخش زنان و تروما داشت و به استانداردها توجه بیشتری کنیم.

انتهای پیام/