سه مرکز نگهداری معتادان متجاهر در استان احداث می شود

زیویار گفت: سه مرکز نگهداری معتادان متجاهر با همکاری سپاه در شهرستان های خرم آباد ،بروجرد و کوهدشت احداث می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین،جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندار خرم آباد، تعدادی از مدیران کل ستادی و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با دستور کارهای زیر برگزار شد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، در خصوص راه اندازی خانه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد، اظهار داشک: اداره کل آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ «نه به اعتیاد» و مشارکت دانش آموزان در بحث پیشگیری دارد و این مرکز را آینده بسیار نزدیک در خرم آباد افتتاح می کند.

وی با تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه و انظار عمومی، افزود: یکی از موارد مهمی که در نشست استانداران سراسر کشور در تهران به آن پرداخته شد در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر بود که بنا شد در یک برنامه زمانی دو ماهه حداکثر تا اوایل مهرماه با توجه به گزارش هایی که از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ارائه شده است این مهم انجام پذیرد.

وی ضمن تاکید بر این موضوع گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان باید در این خصوص اقدام اساسی صورت دهد که ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز از طرف مرکز و ۵۰ درصد از طریق مراکز استان ها تامین خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به اقدامات خوبی که توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام پذیرفته است، اضافه کرد: دستگاه های عضو این شورا باید هم پوشانی لازم را به عمل آورند و تجارب به دست آمده را در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهند.

انتهای پیام/