سپاه پاسداران جزئی جدا نشدنی از انقلاب است/ در جنگ ترکیبی دشمنان نباید دچار تردید شد

امام جمعه شهرستان چگنی با بیان اینکه سپاه پاسداران جزئی جدا نشدنی از انقلاب است،گفت: حوادث و اتفاقات اخیر کشور یک جنگ تمام مهندسی و ترکیبی علیه کشور بود و برای مقابله با آن نباید دچار شک و تردید شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین از چگنی،حجت الاسلام والمسلمین حافظی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آسیب شناسی خارجی و داخلی اغتشاشات اخیر، اظهار داشت:دشمنان خارج نشین که تکلیفشان روشن است اما بعضی از داخل که سالهاست سر سفره این نظام و انقلاب هستند در این ایام دچار تردید شدند چرا که برنامه ریزی و نقشه دشمنان دقیق و کامل بود.

وی به هدف گذاری های دقیق و کارشناسانه دشمنان در برابر انقلاب اشاره کرد و افزود:چندین سال است که دشمنان در دانشگاه و مراکز آکادمیک خود کرسی های شیعه شناسی دارند و بصورت گفته ای و منی جلو نیامده اند و در اصل با ایدئولوژیک ما مخالف هستند.

حجت الاسلام حافظی ادامه داد: تفکر لیبرال سه تا دشمن دارد، در عرصه نظامی روسیه، در عرصه اقتصادی کشور چین اما در عرصه اعتقادی انقلاب است به گونه ای که مشاور ریاست جمهوری آمریکا اعلام می کند که خطر انقلاب امام خمینی ره از کمونیست و سوسیالیست برای جهان غرب بیشتر است.

امام جمعه چگنی اظهار داشت:تمام برنامه های دشمنان دقیق و حساب شده بود اما اشتباه و غلط اساسی نبود معنویت در محاسباتشان بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان چگنی به فلسفه انقلاب نگاهی انداخت ویادآور شد: انقلاب اسلامی ما برای مرهم دل عالم تشییع است،انقلاب ما برای امام زمان عج است و این مسئله رو در سال ۱۳۶۷ حضرت امام خمینی ره در قائله خلق شریعمتداری در آذربایجان عنوان کرد.

وی ادامه داد:حدود چهل کشور در این جنگ ترکیبی برعلیه نظام و انقلاب به میدان آمدند با گسل های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مدام درباره ما مطالعه می کنند و با جهل به نظریه پردازان منحوس خود القاب آیت الله می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حافظی به سپری شدن چهله ی دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ما صاحب دارد و دشمنان نمی توانند با نقشه های مادی و میلیمتری با آن مقابله کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حرکت مزبوحانه و مزدورانه اتحادیه اروپا اشاره کرد و با ذکر این نکته که سپاه پاسداران جزئی جدا نشدنی از انقلاب و ملت است،تصریح کرد:قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی توسط اتحادیه اروپا نشان از نمک نشانی آنها و ایادی خارج نشینان آنها دارد که سعی دارند با تلاش و فشار به اتحادیه اروپا سپاه پاسداران را در این لیست قرار بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حافظی کشورهای اروپایی را لقب نمک نشناس داد و بیان کرد:اگر دلاوری مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود سه میلیون افغانی به اروپا سرازیر می شد و باید شاهد ترانزیت مواد مخدر و تشکیل گروهای وهابی و دواعش تکفیری در شهر به شهر قاره اروپا می بودند.

وی اضافه کرد:اگر سپاه پاسداران نبود و به بغداد نمی رسید عراق سقوط می کرد و این گفته و ادعای ما نیست؛در سند نوین آمریکا عنوان می کنند تا می توانید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حملات تمام دنیا مشغول و‌ درگیر کنید.

امام جمعه شهرستان چگنی به تولد و وجود شیرمردی از دل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مسعود بارزانی ملعون خودش نقل می کند که اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هشتاد نفر از نیروهای همراه دیر به داد ما رسیده بودند اربیل و کرکوک سقوط کرده بودند.

خطیب نماز جمعه چگنی به شجاعت و دلاوری های پاسداران انقلاب اسلامی و توقیف نفت کش های دشمنان اشاره کرد و گفت:در طول تاریخ بشریت هیچ‌ کشور و شخصی جرآت نداشته است به نیروهای آمریکایی و دیگر ابرقدرت ها نگاه چپ داشته باشند اما پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران در روی عرشه کشتی های آنها حضور پیدا کرده و آنها را تحقیر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حافظی علت تحریم سپاه پاسداران را خدمات بی نظیر و بزرگی دانسته که در طول این چند دهه این نهاد مقدس در حق مردم و جامعه انجام داده است و توضیح داد:در طول این چند سال هر دولتی که با تفکر لیبرالی روی کار آمده در خدمت به مردم کوتاهی کرده است اما قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد تعاون سپاه در تمام عرصه های عمرانی و خودکفایی همچون بنزین، باعث شکسته شدن نقشه دشمنان شده است.

وی به خدمات سپاه پاسداران در قالب طرح شهید سلیمانی در ایام کرونا پرداخت و افزود:تصمیم گرفته شده فعلی در اتحادیه اروپا هیچ وجاهت قانونی نداردو حتمآ می بایست این طرح در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حافظی به بعضی از شیطنت ها، بزرگ نمایی ها و شعارهای دروغین ایام اغتشاشات اشاره کرد و افزود:در سوم شهریور ماه سال ۱۳۲۰ سران کشورهای آمریکا،انگلستان و شوروی اجازه حضور شاه مملکت در جلسه خودشان در کاخ گلستان را نمی دهند و او را تحقیر و با خفت تعبید کردند.

امام جمعه شهرستان چگنی در پایان به دشمنان اینگونه خطاب کرد:اگر در مقابل اعتقادات و دین ما به ایستید در مقابل دنیای کثیف شما می ایستیم و مطمعن باشید هر کدام از ما لباس سبز علوی خواهد پوشید و در برابر شما ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/