سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان آغاز به کار کرد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان با رونمایی از پوستر جشنواره آغاز به کار کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید” غلامرضا نعمت‌پور”در این ‌باره گفت: این جشنواره به مدت ۳ روز، ۱۴،۱۳ و ۱۵ آذرماه سال جاری با حضور گروه‌های تئاتر در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و دلفان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواده در شهریورماه سال جاری تشکیل شد، افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور هنرمندان،”رامین صادقی” به عنوان دبیر اجرایی جشنواره انتخاب شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با هدف برگزاری هرچه بهتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان لرستان و تنظیم شیوه‌نامه آن، از سوی معاونت هنری با سرپرست گروه‌ها و عوامل اجرایی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی افزود: در طول برگزاری جشنواره ۴ اثر در خرم‌آباد، ۳ اثر در بروجرد، ۲ اثر در پلدختر و دلفان به روی صحنه خواهند رفت و در مجموع ۹ اثر به نمایش در خواهند آمد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت:در مرحله نهایی و با نظر هیات داوران به عنوان اثر برتر ۲ اثر به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر راه می‌یابند.

نعمت‌پور افزود: آیین اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه نیز به میزبانی شهرستان بروجرد در محل تالار زنده‌یاد دکتر” عبدالحسین زرین‌کوب” برگزار می‌شود./ایبنا

انتهای پیام/