شتاب گیری پروژه های عمرانی در سال جدید

شهردار خرم آبا با اشاره به رفع موانع پروژه های عمرانی با تلاشهای صورت گرفته، گفت: با پیگیری های انجام شده تعارض موجود با شرکت گاز در مورد پل بهداری حل شده و روند احداث پل جدید بهداری تسریع گردید.

به گزارش همای سعادت، محمد شریفی مقدم شهردارخرم آباد در بازید از برخی پروژه های فعال شهرداری با اشاره به رفع موانع پروژه های عمرانی با تلاشهای صورت گرفته، گفت: با پیگیری های انجام شده تعارض موجود با شرکت گاز در مورد پل بهداری حل شده و روند احداث پل جدید بهداری تسریع گردید.

 

وی افزود: در مسیر اجرای پروژه پل بهداری به تاسیسات مربوط به شرکت گاز برخوردیم که با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسه اضطراری و همچنین بازدید میدانی با مسئولان شرکت گاز این مشکلات در سریعترین زمان رفع شد‌.

 

شهردار خرم‌آباد ،گفت: در جلسه ای که با پیمانکار پل بهداری داشتیم به پیمانکار تاکید کرده ایم که در جهت رفاه و آسایش شهروندان و رفع مزاحمت های ناشی از کارهای عمرانی، پروژه زودتر از موعد مقرر به پایان برساند

 

شریفی مقدم‌در بازدید از پروژه پل اناری و آیت الله کمالوند گفت : در اجرای پروژه‌ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه‌های مربوط به سیلاب هرچه سریعتر به بهره برداری برسند تا امکان استفاده شهروندان عزیز فراهم گردد.

 

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری‌های مداوم از پروژه‌های عمرانی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفاء می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتتاح وبه بهره برداری برسند.

 

شایان ذکر است، شهردار خرم‌آباد همچنین از پروژه های پیست دوچرخه سواری چهارباغ،بهسازی بافت فرسوده محله پشت بازار،پارک چشمه اراز ، پارک صخره ای و کمربند سبز پشته حسین آباد بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/