مدیرکل زندان های لرستان:

شرکت در انتخابات حق همه آحاد جامعه است

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات یک حق و تکلیف است،گفت:زمینه این حضور برای تمامی زندانیان توسط این اداره کل فراهم شده است.

به گزارش همای سعادت،عبدالمجید کشوری با حضور درجمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان،ضمن دیدار چهره به چهره با آنها، به استماع مسائل و مشکلات پرونده های قضایی آنان پرداخت.


وی در گفتگو با مددجویان،تصریح کرد: همه ما باید برای زندگی هدف داشته باشیم، چرا که هدفمند بودن در زندگی به کارها و رفتارهای ما جهت خواهد داد و ما را در مسیر درست قرار می دهد.

کشوری گفت: توجه به مسائل فرهنگی و معنوی، اشتغال به کارهای صحیح و با درآمد حلال از قبیل کارهایی است که می تواند به شما برای قرار گرفتن در مسیر درست کمک کند.

وی،سپس به بازداشتگاه موقت خرم آباد رفت و با مددجویان بازداشتگاه خرم آباد نیز دیدار چهره به چهره داشت و در سخنانی حضور گسترده همه آحاد جامعه در انتخابات را حق مسلم آنان دانست.

مدیرکل زندان های لرستان تأکید کرد:زمینه این حضور برای تمامی زندانیان توسط اداره کل زندان های لرستان فراهم شده و کارکنان زندان های لرستان نیز موظفند برای این حضور نهایت همکاری را با برگزار کنندگان انتخابات داشته باشند.

عضو شورای قضایی در ادامه از مشکلات و آسیب های سوء مصرف مواد مخدر نکاتی را به مددجویان گوشزد کرد و افزود: اعتیاد یک بیماری است که زمینه ساز آسیب های اجتماعی و افزایش جرم در جامعه نیز می شود.

بنا به این گزارش،مدیرکل زندان های لرستان در راستای ارزیابی فعالیت های مراکز اصلاحی و تربیتی لرستان، از بازداشتگاه موقت خرم آباد و کانون اصلاح و تربیت لرستان بازدید کرد، همچنین پس از این بازدیدها برای پیگیری مسائل مختلف مطروحه دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام/