شعار سال بیانگر اهمیت مسائل معیشتی و اجتماعی است

آیت‌الله هاشم نیازی نماینده‌ مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر با اهمیت دادن به امور اقتصادی، معیشتی و اجتماعی، امسال را سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” نامیدنپ.

به گزارش همای سعادت،در این پیام آمده است: تقارن عید نوروز ، آغاز بهار طبیعت و رویش زیبایی ها و آیات الهی در روی زمین با اعیاد شعبانیه و ماه شعبان که مقدمه ای است برای بهار قرآن و خودسازی در ماه مبارک رمضان و نیز سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی یوم الله ۱۲ فروردین را به عموم مسلمین و شیعیان و بخصوص مردم شریف لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این پیام اضافه می کند: ضمن تقدیر از رهبر فرزانه انقلاب که در راستای شکل گیری دولت و تمدن اسلامی، ایرانی قوی و قدرتمند ، حل مشکلات معیشتی مردم و نجات محرومین از چنگال تورم افسارگسیخته و گرانی های مشکوک و در حمایت از تولید و اشتغالزایی، بار دیگر با اهمیت دادن به امور اقتصادی و معیشتی و اجتماعی، امسال را هم سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”نامیدند، بنابراین از دولت و ملت می‌خواهیم تا با عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های خدادادی و انسانی کشور به رفع مشکلات موجود کمک کنند.

در ادامه این پیام آمده است: اما وظیفه دولت در این شرایط سخت، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رفع موانع تولید از جمله جلوگیری از واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، حذف مقررات دست و پاگیر ، مبارزه با فساد، اصلاح نظام بانکداری کشوری و قطع طمع از دشمنان و قدرتهای جهانخوار غربی است.

آیت الله نیازی در این پیام می افزاید: همچنین وظیفه مهم مردم نیز حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز خردادماه و انتخاب افرادی مومن، انقلابی، عدالت خواه، فساد ستیز و جوانگرا می‌باشد.

این پیام اضافه می کند: در پایان ضمن طلب مغفرت الهی برای درگذشتگان سال گذشته و بخصوص شهدای مدافع سلامت و تسلیت به خانواده‌های داغدار آنها، از همهی دست اندرکاران بهداشت و درمان و کسانی‌ که با روحیه جهادی و بطور داوطلبانه در عرصه مبارزه با کرونا تلاش شبانه روزی داشته و دارند، نهایت تشکر و قدردانی را داشته و از خداوند منان صحت و سلامت و عافیت همگی آن‌ها را مسئلت دارم.

ایرنا
انتهای پیام/