شناسایی ۱۸ فقره تخلف ناوگان اتوبوسی در لرستان

شیروانی گفت: در قالب اجرای طرح سراسری ویژه کنترل تاخیر ناوگان اتوبوس در مبدا و حین سفر، در استان تعداد ۱۸ فقره تخلف شناسایی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، «مرتضی شیروانی» سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در تشریح خبر اظهار داشت : طرح سراسری ویژه کنترل تأخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از ۱۲ تیرماه آغاز و تا ۲۱ این ماه ادامه داشت، این طرح با برنامه ریزی و تشکیل تیم‌های کنترلی در ۱۱ شهرستان استان لرستان اجرایی شد.

وی افزود: درمجموع در قالب این طرح در استان لرستان، ۵۰ فقره چک لیست نظارتی تهیه و درنهایت ۱۸ مورد تخلف شناسایی شد که از مجموع تخلفات احصا شده، ۱۰ فقره متعلق به ناوگان استان خوزستان، پنج فقره استان لرستان و سه فقره مربوط به ناوگان استان ایلام بود که موارد شناسایی شده برای بررسی و برخورد به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، استفاده از سامانه‌های رصد لحظه‌ای «سپهتن» و پلاک خوان، تهیه محتوا و گزارش‌های خبری برای رسانه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی و بازرسی روزانه مدیرکل و معاون حمل و نقل از نحوه استقرار گشت‌های کنترلی را از اقدامات شاخص در طول اجرای این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/