شهرک صنعتی شماره ۳ در بروجرد احداث می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بروجرد محل سرمایه گذاری شود،گفت:این شرکت پیگیر تملک زمین برای اجرای شهرک شماره ۳ بروجرد که از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری بوده می باشد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، بختیار رازانی در دیدار با فرماندار ویژه بروجرد با اشاره به فعالیت شهرک‌های صنعتی شماره ۱و ۲ این شهرستان ، اظهار داشت: مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌شده که قسمتی از اراضی در زمینهای ملی و قسمتی در مستثنیات اشخاص واقع شده‌است و پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق دو و تامین اعتبار این شهرک صورت گرفته است .

وی افزود:با توجه به اینکه محل شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تبدیل‌شده و لازمه ایجاد منطقه ویژه محصور کردن آن و همچنین احداث گمرک،ساخت جاده حراستی ،نصب دوربین‌های مدار بسته، نصب باسکول توزین و ملزومات لازم جهت ایجاد منطقه ویژه بوده که با اعتبارات قطره‌چکانی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی ۲ بروجرد در مساحت حدود ۶۰ هکتار در دومین جلسه شورای‌عالی مناطق با مدیرمسئولی شرکت شهرک صنعتی به تصویب رسید ؛ تصریح کرد: در حال حاضر لرستان دارای دو منطقه ویژه اقتصادی ازنا و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بروجرد با سازمان مسئولی این شرکت می‌باشد.

رازانی قول مساعد داد که از محل منابع داخلی شرکت نیز قسمتی از اعتبار مورد نیاز را تامین نماید به‌طوری‌که در سال ۱۴۰۲ گمرک منطقه ویژه احداث‌ شود  و دیوار و حصار آن کامل انجام شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در این راستا افزود: منطقه ویژه بروجرد به‌عنوان محل سرمایه‌گذاری و هاب صادراتی شمال استان لرستان تبدیل شود.

انتهای پیام/