شهر بازی خرم آباد تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود

رییس شورای شهر خرم آباد با تاکید بر وجود ظرفیتهای فراوان شهر خرم آباد ، به شهر بازی این شهر اشاره کرد و گفت : شهر بازی ، مکان خوبی برای تفریح و استراحت مردم بود ولی چند سالی است که دستخوش مشکلاتی شده است و با اینکه ما انتظار داشتیم در شورای پنجم به بهره برداری برسد ولی هنوز تحقق نیافته است.

به گزارش همای سعادت ، رستم کوشکی، در یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد که با حضور شهرداران مناطق خرم آباد برگزار شد ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با انتقاد از اینکه تا کنون در به بهره برداری رسیدن شهر بازی، کوتاهی شده است خطاب به شهردار ، مدیر عامل سازمان فضای سبز، سرمایه گذار طرح و… اظهار داشت : انتظار داریم با استفاده از راهکارهای مناسب و طبق قوانین و ضوابط ، تا ۱۰ روز آینده، شهر بازی، تعیین تکلیف شود.

وی افزود: خرم آباد ، ظرفیتها و منابع آبی فراوانی دارد ، این حق مسلم مردم است که از فضای سبز و مبلمان شهری مناسب بهره مند باشند.

کوشکی به مشکلاتی از جمله تورم در کشور اشاره کرد و گفت : این مشکلات ، مخصوصا قشر ضعیف را تحت تاثیر قرار داده است که انتظار ما از مسئولان این است که در برگرداندن آرامش و آسایش به زندگی مردم و خصوصا فقرا ، با برنامه ریزی علمی، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آماده هرگونه تعامل و وحدت در جهت رفع مشکلات شهر هستیم،افزود : با توجه به بازدیدهای همکاران ما از سطح شهر ، و علی رغم اینکه ویروس کرونا موجب ایجاد برخی مشکلات شده ، انتظار ما از شهردار خرم آباد، فراتر از کارهای انجام شده تا کنون است.

وی عنوان کرد : تنظیف شهر هم باید مورد توجه بیشتر قرار گیردچرا که کوچکترین سهل انگاری در این زمینه ، بهداشت عمومی را به مخاطره می اندازد.

کوشکی اظهار داشت : خرم آباد ظرفیت ها و منابع آبی فراوانی دارد و به شهر هزارچشمه معروف است ، ولی با این حال فضای سبز آن در شان مردم نیست و انتظار ما از مدیریت شهری این است که در اولویت کار قرار گیرد ، چرا که این حق مسلم مردم است که از فضای سبز و مبلمان شهری مناسب بهره مند باشند.

رییس شورای شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه تصمیمات ما باید به نفع مردم باشد عنوان کرد : باید به گونه ای کار کنیم که فرصت مناسب برای کسانی که در آینده جایگزین ما خواهند شد فراهم شود.
انتهای پیام/