ضروت تقویت رسانه ها ی داخلی در مقابله با هجمه های دروغین دشمن

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گفت:رسانه‌های داخلی وظیفه مهمی در قبال خنثی سازی هجمه های دروغین رسانه‌ای دشمن بر عهده دارند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، آیت دولت پور، در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج لرستان ،ضمن اشاره به اینکه هجمه های رسانه ای غرب بر علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی تمام نشدنی است اظهار کرد: در این چند ماه که کشور با اغتشاشات و التهاباتی همراه بود؛ رسانه های غربی به خصوص شبکه‌های فارسی زبان تا توانستند در این آتش دمیدند و موجب خسارات فراوانی به کشور شدند.

وی افزود: مقابله با چنین هجمه هایی نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده ضروری است چرا که دشمن با جنگ رسانه‌ای در صدد ضربه زدن به کشور و نظام جمهوری اسلامی است .لذا ؛کادرسازی ،تربیت نیروی انسانی و تقویت رسانه های داخلی یکی از ضروریات حال حاضر در کشور است .

دولت پور بیان داشت:بسیج و فرهنگ بسیجی یکی از اهداف مورد هجمه فتنه اخیر بود که فضای مجازی مسموم دشمن روی آن تاکید داشت .

وی بیان کرد:ضرورت دارد رسانه‌ها ، من جمله خبرگزاری بسیج، با انعکاس اخبار صحیح ،شفاف و واقعی به خصوص اخبار حوزه بسیج و فعالیت ها و خدماتی که در کشور توسط آن صورت می گیرد ؛ در برابر این هجمه ها ایستادگی و نقش‌آفرینی کند.

در ادامه، مسئول خبرگزاری بسیج لرستان با بیان اینکه خبرگزاری بسیج در حوزه اطلاع‌رسانی در استان چندین سال است که اقدام به تولید محتوا کرده و نقش موثری در بازتاب اقدامات سپاه و بسیج در استان داشته است اظهار کرد : تربیت خبرنگاران حرفه ای، تولید محتوای مناسب و بازتاب اقدامات عظیم بسیج در سطح استان از مهمترین اهداف خبرگزاری بسیج در لرستان است .

سجاد میرزایی افزود: خبرگزاری بسیج لرستان در تمام شهرستان‌های استان نماینده فعال دارد و درصدد است تا با آموزش و تربیت خبرنگاران افتخاری سطح اطلاع رسانی خود را گسترش دهد.

وی بیان داشت: برگزاری کارگاه های خبر نویسی ،گزارش نویسی ،عکاسی خبری و … از دیگر برنامه های پیش روی این خبرگزاری در جهت توسعه فعالیت های خبری است .

گفتنی است،در این کارگاه دو روزه ۲۵ نفر از فعالین فضای مجازی و خبری از سراسر استان حضور داشتند.

انتهای پیام/