ضرورت تبیین الگوی شهید«قاسم سلیمانی»برای نسل جوان کشور

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور،تبیین الگوی شهید«قاسم سلیمانی» برای نسل جوان کشور در شرایط کنونی را یک ضرورت دانست.

به گزارش همای سعادت آنلاین،دکتر موسی نجفی به عنوان مهمان ویژه ی شورای اداری استان، اظهار داشت: شهید سلیمانی برای ملت ایران یک اسطوره است، چرا که با هویت ملی آمیخته و در مقطعی که هویت ما در حال آسیب دیدگی بود در جهت ترمیم آن برآمد.

وی با قیاس اقدامات امیرکبیر در زمان خود و رشادت های شهید سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی وقتی تحقیر برجام بر ملت ایران را دید، جلوی آن ایستاد و آن را مبدل به یک عزت کرد هماهنگونه که امیرکبیر در برابر تحقیر ملت ایران توسط روس ها ایستاد.

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور همچنین به موشکافی اغتشاشات اخیر و نقش برخی از سلبریتی ها در آن پرداخت واظهار کرد: اغتشاشات اخیر با درون مایه ی یک بحران هویت به وجود آمد و بخش عمده ای از آن جوانانی بودند که اسیر فضای مجازی بودند که سناریوسازان آن یک نوع بی هویتی را به آنها القا کرده بودند.

نجفی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید آرمان های شهید سلیمانی و مکتب این شهید که همواره قرارگیری در برابر ذلت کشور و ایجاد عزت برای آن بود در بین نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/