ضرورت توان افزایی داوطلبان درمواقع بحرانی

نشست تخصصی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با معاونین ، روسای ادارات و پرسنل برگزار شد.

‍ مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان،گفت :توان افزایی نیرو های داوطلبان نیز مانند حوزه امداد و نجات و دیگر معاونت ها برای آمادگی داوطلبان در مواقع ضروری و بحرانی الزامی است.

به گزارش همای سعادت صارم رضایی ضمن تقدیر و تشکر از اعضا و کارکنان حوزه داوطلبان به گفتگو و حل مشکلات و راهکارهای رسیدگی به امور این حوزه پرداختو اظهار داشت : جذب خیرین یکی از مهمترین اقدامات این حوزه می باشد که با استفاده از روسای شعب و کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت در آشنایی هر چه بیشتر خیرین در فرصتهای جمعیت هلال احمر و فعال بودن در جمع آوری کمکهای مردمی جهت رسیدگی به مددجویان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان در استان می باشد.

وی ،افزود: یکی دیگر از اقدامات مهمی که حوزه داوطلبان باید انجام دهند استفاده از پزشکان عمومی و و پزشکان متخصص در پیشبرد برنامه های آنی جمعیت که برای یاری و کمک رسانی به مددجویان جمعیت هلال احمر جهت کاروان سلامت و یا ویزیت رایگان در محل کار می باشد.

رضایی تصریح کرد: عضو نمودن بزرگان طایفه ای افراد شاخص به عنوان مثال ورزشکاران و غیره به عنوان داوطلب در ماههای آینده و استفاده از ظرفیت NGO ها و سمن ها در راستای اهداف جمعیت هلال احمر برای یاری رساندن به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان است.
انتهای پیام/