طرح آمران سلامت؛ تلنگری برای آحاد جامعه در مقابله با ویروس کرونا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا با استمداد از جلب مشارکتهای اجتماعی، تذکر لسانی و نیز دعوت از عموم مردم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی هلال احمر ،صارم رضایی اظهار داشت : صبح امروز جلسه شورای مدیران در خصوص آغاز طرح آمران سلامت در استان انجام گرفت و بلافاصله چادر پایگاه های آمران سلامت در سطح شهرستانهای استان لرستان برپا گردید.

وی در تشریح رسالت این طرح ،افزود: در راستای طرح آمران سلامت ۵۰ پایگاه در استان لرستان مستقر شده اند و در هر پایگاه سه نفر از اعضای جوانان و داوطلبان حضور خواهند داشت، به نحوی که این افراد علاوه بر ارائه آموزش برای مردمی که اطلاعات کافی در خصوص بیماری کرونا ندارند، به عابرینی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، تذکر می دهند و نیز به افرادی که فاقد ماسک هستند، ماسک اهدا خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، تلاش جمعیت هلال احمر بر کاهش ابتلای هم استانی را جدی عنوان‌کرد و افزود: امید است با تلاش شبانه روزی این مجموعه در کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر همنوعمان تأثیر گذار باشیم و بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهیم.

رضایی در پایان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در مقابله با شیوع ویروس محنوس کرونا ابراز داشت: طرح آمران سلامت همزمان در سراسر کشور از پنجم تا پانزدهم آبان ماه اجرا خواهد کرد که در این طرح بیش از ۱۳ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در ۴ هزار و ۳۰۰ پایگاه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/