طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد با شدت ادامه دارد

فرمانده انتظامی خرم آباد از تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش همای سعادت ،عباس دولتشاهی اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق به انهدام۷ باند سرقت شدند.

وی افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی ۱۸۸ نفر سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر که به۳۳۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد،عنوان کرد: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ ۳ نفرکه درسطح شهرستان اقدام به خرده فروشی وتوزیع موادمخدرکردندشناسایی وطی عملیات های متعدد دستگیر و مقدار۷ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و ۲۰۶ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند .

دولتشاهی گفت : در راستای همین طرح ۷۲۸ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی ، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و … بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند .

وی افزود : در این مدت تعداد ۱۶ محموله کالای قاچاق شامل لوازم خانگی ،پارچه ،پوشاک لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۹۷ میلیارد ریال کشف شد .
انتهای پیام/