شهردار الشتر خبر داد؛

طلب یکهزار میلیارد ریالی شهرداری الشتر از دستگاه های اجرایی

شهردار الشتر از طلب یکهزار میلیارد ریالی این شهرداری از دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش همای سعادت،محمد شریفی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طلب یکهزار میلیارد ریالی شهرداری الشتر از دستگاه های اجرایی،اظهار کرد:این بدهی ها مربوط به سال ۹۰ تاکنون است که متاسفانه هنوز وصول نشده اند.

وی افزود:چنانچه دستگاه ها طلبی از شهرداری داشته باشند نقد می شود اما شهرداری ها نمی توانند مطالبات خود را به راحتی وصول کنند بنابراین انتظار می رود ادارات نیز نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام نمایند.

شهردار الشتر در خصوص اعتبارات امسال این شهرداری عنوان کرد: بودجه این نهاد طی ۲ سال اخیر بیش از پنج برابر افزایش یافته و امسال یکهزار و ۵۳۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ بودجه شهرداری ۲۷۰ میلیارد ریال، سال ۱۴۰۱ معادل ۵۳۰ میلیارد ریال و پارسال هم ۸۳۰ میلیارد ریال بود که کاملا محقق شد و مطالبات حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و شرکت های طرف قرارداد به مدت ۱۴ ماه به مقدار ۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

شهردار الشتر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی ساختمان جدید شهرداری عنوان کرد: عملیات اجرایی این ساختمان بهمن ماه ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است و اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شریفی مقدم بیان کرد: همچنین پارسال بیش از یک میلیارد ریال پروژه عمرانی در سطح شهر اجرا، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی و آب بهای مصرفی شهرداری با دستگاه های اجرایی تهاتر و ۱۰۰ میلیارد ریال صرف خرید ماشین آلات اداری، عمرانی و خدماتی مورد نیاز شد.

انتهای پیام/