عقد قرار داد هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در لرستان

مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان عقد قرارداده و بخشی از آن نیز پرداخت شده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین،داریوش عالی پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح موسوم به سایت آبشار اظهار داشت: بانک مسکن تنها عاملیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن است که در لرستان ۱۶۸ پروژه در قالب ۲ هزار و ۳۸۱ واحد با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال انعقاد قرار داد شده است.

وی افزود: از این مبلغ که سه هزار و ۵۵۱ میلیارد ریال آن پرداخت شد ۱۶۶ پروژه در قالب یکهزار و ۵۱۳ واحد خودمالک بوده است.

مدیر شعب بانک مسکن لرستان ادامه داد: مبلع انعقاد قرارداد خودمالکان پنج هزار و ۶۱ میلیارد ریال است که ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال معادل حدود ۵۰ درصد پرداخت شده است.

عالی پور اضافه کرد: در پروژه موسوم به آبشار خرم آباد ۸۶۸ واحد با ۲ هزار و ۹۵۴ میلیارد انعقاد قرارداد و یکهزار و ۲۶۶ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است که با توجه به برنامه ریزی برای احداث بیش از ۲ هزار واحد در این سایت، مابقی تسهیلات در صورت پیگیری متقاضیان و واریز وجه اولیه پرداخت خواهد شد.

به گفته وی در این راستا برای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با مدت زمان بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می شود.

از مهر تا اسفندماه ۱۴۰۰سامانه طرح جامع حمایتی مسکن موسوم به “سمن” برای متقاضیان باز و فرآیند ثبت نام آغاز شد که ۱۴۷ هزار نفر در لرستان برای مسکن متقاضی شدند.

ایرنا
انتهای پیام/