عملکرد مطلوب استاندار در جذب اعتبارات سفر رییس جمهور

محمدی فر با بیان اینکه در ۷ ماه گذشته، به اندازه ۴ سال اعتبارات وارد استان شده است، جذب بیش از یک هزار و ۸۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور در استان را در این مدت، بی نظیر عنوان کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، علی محمدی‌فر بیان کرد: عملکرد استاندار در حوزه اقتصادی در تاریخ لرستان بی‌نظیر بوده به‌نحوی‌که در ۷ ماه گذشته به اندازه ۴ سال دولت قبل اعتبارات وارد استان شده است.

وی ادامه داد: ازجمله اقدامات اساسی استاندار در حوزه اقتصادی و عمرانی می‌توان به تصویب ۶۹ طرح مهم و استراتژیک از جمله سد معشوره که نسخه شفابخشی برای لرستان و خواسته اصلی و مشترک مردم در جریان سفر ریاست جمهوری به لرستان اشاره کرد و بارقه امید را در دل مردم ولایتمدار لرستان ایجاد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اضافه کرد: در همین مدت کوتاه با پیگیری‌های استاندار و تیم اقتصادی وی، بیش از یک هزار و ۸۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری جذب شده که در تاریخ لرستان این حجم جذب اعتبارات بی‌نظیر بوده است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان ادامه داد: امروز یک دولت انقلابی برخاسته از اراده مردم بر سر کار آمده است، باید همه نیروهای انقلابی و ولایتمدار و دلسوز لرستان متحد و هم‌صدا، دست در دست هم بگذارند و برای رشد و توسعه استان هم‌قسم شوند و تا خروج استان از فلاکت‌زدگی که محصول مدیریت‌های ضعیف و ناکارآمد گذشته بوده، لحظه‌ای آرام نگیرند.

وی افزود: تحقق این هدف با حمایت همه‌جانبه آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی لرستان و نخبگان علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی از استاندار بومی و مقتدر امکان‌پذیر است.

محمدی فر گفت: با توجه به اظهارنظر سردار وحیدی و تکذیب شایعات بی‌پایه و اساس منفعت‌طلبان، مغرض و تأکید بر ادامه کار استاندار دلسوز و ولایت مدار لرستان، انتظار می‌رود همه دلسوزان استان و خصوصاً رسانه‌های بیدار، فضای رسانه‌ای را به سمت تقویت و حمایت همه‌جانبه از استاندار دولت انقلابی برای جذب منابع و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی و کشاورزی و ورزشی لرستان بکار گیرند.

این کارشناس مسائل اقتصادی یادآور شد: چنانچه برخی از افراد معلوم‌الحال و مغرض که ماهیت آنها بر همگان معلوم شده و همواره منافع خود را بر منافع مردم استان و حتی منافع ملی ارجح می‌دانند بر غرض‌ورزی خود ادامه دهند در شرایطی که کشور ما تحت تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار دارد و ما در جنگ اقتصادی با دشمنان ملت ایران هستیم و به گواه کارشناسان اقتصادی شدیدترین تحریم‌های تاریخ را علیه ما بکار بسته‌اند در صف دشمنان انقلاب قرار می‌گیرند و در بین مردم ولایتمدار و انقلابی استان جایگاهی ندارند.

انتهای پیام/