عملیات ساخت یک واحد آموزشی خیرساز در بروجرد آغاز شد

عملیات ساخت یک واحد آموزشی با مشارکت دکتر حاجبی نماینده پویش از “غدیر تا ظهور” در روستای سرتپه بروجرد آغاز شد.

به گزارش همای سعادت ،با حضور مهندس غفوری نژاد مدیر کل و دکتر حاجبی خیر مدرسه ساز و نماینده پویش از غدیر تا ظهور در استان لرستان، ساخت مدرسه روستای سرتپه بروجرد عملیاتی شد.

دکتر حاجبی،نماینده پویش از غدیر تا ظهور در استان لرستان، نیز با تبریک فرارسیدن میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر خم ، اظهار داشت : خیرین مدرسه سازی که بنده بعنوان نماینده ایشان با احساس مسئولیت اجتماعی و رفع تنگناهای آموزشی پا در راه ساخت مدارس گذاشته و در همین راستا متعهد شده اند برای ساخت ۳۱۳ کلاس درس تمام تلاش خود را بکار بسته اند و هدف آنها بهتر شدن وضعیت فضاهای آموزشی لرستان در ظل سایه حضرت باریتعالی است.

وی خاطرنشان کرد : در اردیبهشت ماه سالجاری ، ساخت ۹ واحد آموزشی به قرار زیر تحت عنوان ( پویش از غدیر تا ظهور ) در شهرستان بروجرد ۳ مدرسه،الشتر ۲ مدرسه، نورآباد ۲ مدرسه ،اشترینان ۱ مدرسه ،رومشگان ۱ مدرسه آغاز شده است.

حاجبی ابراز امیدواری کرد که تا فرارسیدن سال تحصیلی جدید ، این مدارس به بهره برداری برسند .

نماینده پویش از غدیر تا ظهور در استان لرستان،گفت :خیرین مدرسه سازی که بنده توفیق نمایندگی ایشان را در پویش از غدیر تا ظهور دارم عبارتند از ؛حاج اکبر آقا ابراهیمی با ساخت ۴ واحد آموزشی، سرکار خانم فرشچیان و آقایان مهندس سید علی نبوی نژاد و سید حسین نبوی نژاد با ۲ مدرسه، بانک گردشگری با ساخت ۳ واحد آموزشی .

انتهای پیام/