مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان از فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این استان خبر داد‌

به گزارش همای سعادت، عطا حسن پور در گفت و گو با رسانه اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، ۱۲ فرصت و ۴۳ بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان شناسایی و آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام برای اولین بار توسط اداره کل میراث فرهنگی لرستان اجرایی شده؛ افزود: برای بسته های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان؛ موافقت اصولی بی نام صادر شدتا سرمایه گذاران بدون اتلاف وقت، برای اجرای پروژه اقدام کنند.

حسن پور اضافه کرد:تمامی مجوزها و استعلامات این بسته ها از دستگاه های ذیربط اخذ و برای آنها موافقت اصولی بی نام صادر شده است.

او تصریح کرد:سرمایه گذاران می توانند به اپلیکیشن لرستان سفر و یا به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان مراجعه و بسته مورد نظر خود را انتخاب و در کمترین زمان ممکن شروع به ساخت پروژه نمایند.

حسن پور گفت:این بسته ها شامل تنوعی از تاسیسات گردشگری از قبیل هتلها، مجتمع های گردشکری، مراکز گردشگری آبی، اقامتگاه های بوم گردی و مراکز تفریحی می باشند.

بنا به این گزارش،بسته های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان لرستان به صورت ویژه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می شوند.

انتهای پیام/