افزایش تمهیدات امنیتی شرکت توزیع برق لرستان در راستای حفاظت از تجهیزات برقی

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ،گفت :در راستای حفاظت از ترانس ها ،تجهیزات شبکه های برقی ،نصب دوربین ها ، دزدگیرها و گشت مشترک را در دستور کار داریم.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، مهندس فریدون خودنیا ، شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی در گروه واتساپی مدیران و رسانه های لرستان ، اظهار داشت : با گران شدن نرخ فلزات از جمله مس، آلومنیوم و سایر فلزات ، چشم طمع سارقین هم‌ به اموال عمومی از جمله برق ،تاسیسات گاز ،مخابرات،آب و فاضلاب و … بیشتر شده است.

وی، افزود :عمده سرقت ها در استان ترانس های اختصاصی کشاورزی ،دامداری و کابل های منازل است.

خودنیا ، در خصوص تعامل مراجع قضایی و انتظامی با شرکت برق ،گفت : هماهنگی های خوبی با فرمانداری ها ، نیرو انتظامی و معاون‌امنیتی استانداری لرستان صورت گرفته و گشت های مشترک در اکثر شهرستان فعال شده است ، اکثر سارقین دستگیر شده اند و پرونده هایی در مراجع قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق از افزایش تمهیدات امنیتی و حفاظتی از تجهیزات برقی خبر داد و افزود : در راستای حفاظت از شبکه ،ترانس ها و تجهیزات شبکه ، نصب دوربین ها ، دزدگیر ها و گشت مشترک را در دستور کار داریم.

وی ضمن درخواست از مردم برای همکاری بیشتر با شرکت توزیع برق در رابطه با کاهش سرقت ها و گزارش آنها به این شرکت، اظهار داشت : لرستان در خصوص آمار سرقت های برقی ، در مقایسه با دیگر استان ها در رتبه پایینی قرار دارد.

انتهای پیام/