قدرت پهبادی ارتش از قدرتهای برتر جهان است/ در زمینه تجهیزات جنگی به خودکفایی رسیدیم

فرمانده لشکر ۸۴ لرستان با بیان اینکه قدرت پهبادی ارتش یکی از قدرت‌های برتر در جهان است،گفت:در زمینه تجهیزات به خودکفایی رسیدیم و تمام تجهیزات مورد نیازمان را در داخل کشور تهیه می‌کنیم.

به گزارش همای سعادت،امیر مراد خوشکنار در مراسم رژه روز ارتش در خرم‌آباد اظهارداشت: ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های قهرمانان نیروهای مسلح در ارتش است که امروز رژه باشکوه یگان‌های نیروهای مسلح در استان برگزار شد.

وی افزود: امروز به برکت اعتماد به نفس و خودباوری که نیروهای مسلح ما در طول هشت سال دفاع مقدس کسب کردند، یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر آموزش نظامی، تکنیک و تاکتیک‌ها و هم از نظر تجهیزات بروز هستند و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده که قادرند هر نوع تهدیدی را در آن سوی مرز خنثی کنند.

فرمانده لشکر ۸۴ لرستان تصریح کرد: به لطف خدا و به برکت اعتماد به نیروی جوان و توان داخلی، در زمینه تجهیزات به خودکفایی رسیدیم و تمام تجهیزات مورد نیازمان را در داخل کشور تهیه می‌کنیم و این تجهیزات برتر از تجهیزاتی است که ارتش‌های مدرن دنیا در اختیار دارند.

امیر خوشکنار عنوان کرد:قدرت پهبادی ما یکی از قدرت‌های برتر در جهان است و قدرت نیروی دریایی و حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها خصوصا اقیانوس اطلس شمالی، یک برتری بسیار ارزشمندی را به نیروهای مسلح ما داده است و قادر است از منابع و امنیت ما در هر جایی با تمام توان دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد:طی این سال‌ها، یگان‌های نیروی زمینی تاکنون اعم از یگان‌های لشکر ۸۴ و سایر یگان‌های نیروی زمینی در تمام نقاط مرزی غرب، جنوب غرب، شمال غرب و شمال شرق و جنوب شرق، ماموریت مراقبت از مرز را دارند و امنیت پایداری که در کشور جاری است بخش اعظمی از آن را ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح تامین می‌کند.

انتهای پیام/