لرستان خاستگاه استعداد های ناب ورزشی است

جلسه ی توجیهی برنامه های کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی مناطق حاد و بحرانی استان با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان ضمن بیان گزارش عملکرد این معاونت  در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ،گفت : استان لرستان دارای بستر مناسب و استعداد های خوبی در رشته های مختلف ورزشی است که با فراهم نمودن امکانات و حمایت مسئولین میتوان ضمن کاهش آسیب های اجتماعی شاهد موفقیت و درخشش ورزشکاران این استان در رده های مختلف ورزشی بود .

فرید بهرامی ، لرستان را خواستگاه استعداد های ناب ورزشی عنوان کرد و اظهار داشت : اگر در بحث استعداد یابی به خوبی عمل شود و بستر این مهم فراهم باشد در آینده نزدیک شاهد موفقیت بیشتری در همه رشته های ورزشی خواهیم بود .

درادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان ،گفت : اعتبارات خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص یافته است ، در سطح کشور آسیب های اجتماعی اولویت بندی شده و تقسیم کار مطلوبی برای رفع آنها صورت گرفته است .

مریم پورسرتیپ یکی از دلایل مهاجرت به حاشیه شهرها را وجود برخی آسیب ها در مناطق محروم عنوان کرد و اظهار داشت : با رفع مشکلات مناطق محروم و توجه به مباحث مشکل زا می توان از مهاجرت خانواده ها به حاشیه شهرهای بزرگ جلوگیری کرد .

در این جلسه مدیران آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و مناطق کونانی و طرحان حضور داشتند .

انتهای پیام/