معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران مطرح کرد؛

لرستان در شاخص‌های مخابراتی جزو برترین‌های کشور است

معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارزیابی مناطق در توسعه و پیشرفت متوازن شرکت مخابرات اهمیت دارد،گفت:لرستان در شاخص های کشوری، پیشرو و جزو استان های برتر کشور است.

به گزارش همای سعادت، شکوری در نشست با مدیران مخابرات منطقه لرستان با تشریح نتایج ارزیابی عملکرد مناطق اظهار داشت: عملکرد از سه جهت سنجیده می شود؛ مقایسه استان با خود استان، مقایسه استان با سایر استان ها و مقایسه استان با میانگین برنامه ها مورد نظر است.

وی افزود:توجه به مشکلات استان ها در پایش عملکرد، در نظر گرفته و در پایش ارزیابی مناطق دیده می شود.

شکوری با بیان اینکه سهم بازار استان در ارتباطات سیار حدود ۵۶ درصد است، اظهار داشت: درصد مطالبات وصول نشده در استان لرستان نسبت به سال گذشته از نظر شاخص عددی بهتر شده است.

وی افزود:در لرستان در حوزه شهری ۱۵۰ کیلومتر ،بین شهری ۴۲۹ کیلومتر ، روستایی ۲۴۵ کیلومتر و در مجموع ۸۲۴ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است که با توجه به ظرفیت های استان رقم قابل توجهی است.

شکوری گفت:استان لرستان از این حیث ۶۰ درصد نقاط هدف گذاری شده را انجام داده و از مناطق پیشرو در نهضت توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران است .

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با اشاره به برخی ضعف های مخابرات منطقه در حوزه درآمد زایی اضافه کرد:یک برنامه بازرسی سالیانه از مرکز استان ها داریم که تیم  مدیریتی یک هفته در استان مستقر می شوند و در این برنامه، همه حوزه ها را بررسی می کنیم و گزارش تهیه شده در سطح ستادی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد:استان لرستان در شاخص های بررسی شده، جزء رتبه های برتر است و عملکرد استان از لحاظ راهبرد مورد تایید است، اما ضرورت دارد تلاش بیشتری در استان انجام گیرد تا مسائل و مشکلات حوزه درآمدی با همفکری بیشتر مرتفع شود.

انتهای پیام/