لزوم تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر

فرماندار سلسله با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه مبارک فجر امسال توسط مدیران دستگاه ها، گفت:باید نعمات و خدمات انقلاب برای مردم تبیین شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، میلاد شرفی در اولین جلسه شورای اداری با حضور نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، استمرار جلسات شورای اداری را به منظور حل مشکلات فرابخشی شهرستان ضروری دانست و اظهار داشت:به دنبال این هستیم که برای کاربردی کردن جلسات و رفع مشکلات شهرستان به صورت ریشه ای از حضور مدیران کل استانی بهره مند شویم تا تصمیم گیری های بهتری صورت گیرد و خروجی اثربخش تری از برگزاری جلسات داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون با چالش هایی مواجه شده که نمونه اخیر آن اتفاقات و وقایع اخیر بود اما با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و همدلی و بصیرت مردم امروز ایران اسلامی یکی از قطب های منطقه خاورمیانه است که در راس حکومت آن خدامحوری و مردم سالاری است.

فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم برگزاری متفاوت تر و پرشورتر برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان، عنوان کرد: باید در این ایام گزارشات عملکرد امیدبخش از سوی مدیران دستگاه ها منتشر شود و راه های رفته برای مردم بازگو و دستاوردهای انقلاب تبیین شود تا قدر نعمت هایی را که داریم بدانیم و شاکر باشیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در آسمان شهرستان و پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در شهرستان، گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان باید آمادگی مقابله با هرگونه مشکلات ناشی از بارش ها را داشته و تا رسیدن به وضعیت پایدار در همکاری مستمر با فرمانداری باشند.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به بازدید رئیس سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی چابهار و رئیس مجموعه تحفه از شرکت آبزی اکسیر کوثر(احرار کهمان)، نگاه مثبت آنها به سرمایه گذاری در این شهرستان را گام مهمی در جهت توسعه صنعت آبزی پروری و رفع مشکلات پیش روی این مجموعه عنوان کرد که باید با استفاده از توان نماینده سلسله و دلفان و مدیران ارشد استان از این فرصت به نحو احسن بهره برد.

وی با قدردانی از فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در راستای آبرسانی به ۱۲۵ روستای منطقه کهمان و امیر از مدیرعامل آب و فاضلاب استان خواست تا جهت رفع مشکلات آب شرب برخی مجتمع های آبرسانی روستاهای شهرستان(مجتمع آبرسانی جهان آباد و مجتمع آبرسانی کرکر) نهایت تعامل را با مجموعه شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/