لزوم وحدت و اتحاد نمایندگان لرستان در جهت پیگیری مطالبات استانی مردم

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد ،گفت: نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی ، باید با وحدت و اتحاد در جهت توسعه و پیشرفت استان ، گام بردارند.

به گزارش همای سعادت ، رستم کوشکی ،در جلسه رسمی و فوق العاده شورای شهر خرم آباد که با حضور مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، به تورم موجود در جامعه و فشار سنگینی که به زندگی و معیشت مردم وارد می شود ، اشاره کرد .

وی با تاکید بر لزوم وحدت و اتحاد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت تغییر و تحول جامعه و پیگیری مطالبات مردم ، به صورت استانی ،افزود : مشکلات شهر خرم آباد، بسیار زیاد است که شهرداری و شورای شهر میتوانند در جهت رفع مشکلات ، در کنار نمایندگان مجلس باشند.

کوشکی ، در ادامه از دکتر محمودوند خواست که پیگیر مطالباتی از جمله افزایش اعتبارات سیل جهت تکمیل پروژه های قبل و بعد از سیل ، افزایش سهم ارزش افزوده استان ، افزایش تخصیص اعتبار استانی و وصول مطالبات شهرداری از ادارات استان باشد.

رییس شورای شهر خرم آباد بر پیگیری کمک جهت جذب سرمایه گذار برای پروژه های باغ فیض و حافظ ، وصول ۱۰ درصد سهم شهرداری ها از مسکن و شهرسازی ، کمک جهت خرید بیل زنجیری که در مواقع سیل ، کاربرد زیادی دارد ، کمک جهت تهیه ی بلدوزر و بالابر آتش نشانی و تهیه قیر رایگان ، دیگر مواردی بودند توسط نماینده خرم آباد و چگنی تاکید کرد.

وی همچنین ضمن خیر مقدم به شهرداران جدید مناطق ۱ و ۲ خرم آباد ، محور حرکت شورای شهر را فعالیت شهرداری ها عنوان کرد و افزود : در سطح ملی نیز ، مسئولان باید به خودشان بیایند و با درک شرایط سخت اقتصادی مردم ، در جهت رفع مشکلات آنها اهتمام ورزند.
انتهای پیام/