مجموعه ورزشی بانوان الیگودرز احداث می شود

با پیگیری های دکتر خدابخشی و اداره کل ورزش و جوانان و موافقت و همراهی شورای شهر و شهرداری الیگودرز ۶هکتار زمین جهت احداث مجتمع بانوان به اداره کل ورزش و جوانان لرستان اهدا شد.

به گزارش همای سعادت ،مدیر کل ورزش و جوانان درابتدای جلسه، ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های دکتر خدابخشی و توجه فرماندار به امور ورزشی از نگاه مثبت اعضای شورای شهر الیگودرز در جهت توسعه فضاهای ورزشی شهرستان تقدیر کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای پویا، شاداب و سالم و همچنین درراستای توجه بیشتر به بحث اوقات فراغت جوانان به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز داریم تا از اسیب های اجتماعی کاست و در کنار آن ورزش بانوان در کنار ورزش آقایان برای این استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

رییس شورای شهر نیز با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم الیگودرز در راستای نگاه ویژه به اجرای پروژه های عام المنفعه گفت: با توجه به لزوم همراهی و همدلی برای توسعه شهر امیدواریم با پیگیری های دکتر خدابخشی این پروژه در کمترین زمان اجرا شود و بانوان الیگودرز از آن بهره مند شوند.

در این جلسه دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرزهم با اشاره به منافع احداث این مجموعه و ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر و شهردار گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور قطعا فرصت های جذب اعتبارات برای اجرای اینگونه پروژه ها کمتر پیش می آید و بی گمان با همدلی باید از این فرصت ها به نفع شهر و مردم استفاده نماییم .

نماینده الیگودرز گفت: برای رفع مشکلات شهرداری و‌ کمک به این نهاد از ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

لازم به ذکراست نتیجه این جلسه واگذاری ۶هکتار زمین شهری جهت احداث مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان الیگودرز می باشد که تحت عنوان عیدی بزرگ اهدا شد.

این جلسه عصر روز سه شنبه ۱۱ فروردین در شورای شهر الیگودرز با حضور اعضای شورا، نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/