محور بزنوید _امام زاده محمدبن حسن الیگودرز بازگشایی شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: محور بزنوید_امامزاده محمدبن حسن شهرستان الیگودرز که در محدوده پل موقت سه پلان دچار آبگرفتگی شده بود، لایروبی و بازگشایی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،مرتضی شیروانی در این باره بیان کرد: محور روستایی بزنوید_ امامزاده محمدبن حسن(ع) به طول ۵۴ کیلومتر در شهرستان الیگودرز قرار دارد که تاکنون ۳۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است و ۲۴ کیلومتر آن توسط پیمانکار در حال احداث است.

وی افزود: درپی بارش های شدید نهم مرداد ماه، در مقطعی به دلیل عبور آب از سطح لوله های موجود و پل لوله ای موقت گذشته، مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

شیروانی گفت: دستور کار احداث پل های مورد نیاز در این مسیر به پیمانکار داده شده که امید است طی سال جاری مسیر فوق تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: پل پایین دست آبشار آب سفید الیگودرز در محور الیگودرز_بزنوید که بر اثر بارش های نهم مرداد دچار آبگرفتگی شده بود، که احتمال تخریب آن می رفت اما با فرو کش شدن آب مشخص شد، پل سالم است و در حال حاضر تردد بر روی این پل برقرار است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: فقط دیوار ضامنی که توسط اهالی برای نگهداری مغازه های اطراف در امتداد دستک پل ساخته شده بود با طغیان آب تخریب شده است که مجددا احداث خواهد شد.

انتهای پیام/