مرکز جامع سلامت شهری ازنا بهره‌برداری شد

مرکز خدمات جامع سلامت شهری «سیدالشهدا» شهرستان ازنا با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بهره برداری شد.

به گزارش‌ همای سعادت آنلاین به نقل از ایرنا،صبح امروز طی مراسمی با حضور رحیمی،معاون توسعه وزارت بهداشت،دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان استانی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری«سیدالشهدا» شهرستان ازنا افتتاح شد.

علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید،گفت:عملیات اجرایی این مرکز با زیربنای ۸۷۴ متر مربع،جمعیت تحت پوشش ۲۲ هزار و ۴۹۶ نفر و ۳۵ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال اعتبار از سال ۹۴ آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود:سه طرح توسعه ای این بیمارستان شامل اتاق عمل،سی اس آر (مرکز استریل وسایل مورد لزوم بخش ها و اتاق عمل) با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و مراقبت های ویژه (آی سی یو) با پیشرفت ۸۰ درصد توسط خیران در دست اقدام است.

فرهادی ادامه داد:تا کنون در این راستا چهار میلیارد تومان هزینه شده و جهت تکمیل نیر پنج میلیارد تومان دیگر نیاز است.

گفتنی است،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،علاوه بر افتتاح این مرکز از بیمارستان امام علی(ع) شهرستان ازنا بازدید کرد،در جریان مشکلات و کمبودهای زیر ساختی این طرح قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین با حضور معاون وزیر بهداشت مرکز جامع سلامت روستایی شهدای گرجی ازنا به مساحت ۴۷۲ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/